Informatie op de webshop
9.5/10

J van der Krogt

Héle fijne shop om een bestelling te plaatsen! Makkelijk en overzichtelijk bestellen, snel bezorgd en daarna heerlijk weer smeren met mijn favoriete producten! Ook erg leuk dat er altijd een... Héle fijne shop om een bestelling te plaatsen! Makkelijk en overzichtelijk bestellen, snel bezorgd en daarna heerlijk weer smeren met mijn favoriete producten! Ook erg leuk dat er altijd een cadeautje bij zit. Maakt het uitpakken toch nèt wat feestelijker! En nog een mooi cadeau; geen verzendkosten 😊

Marjolein

Groot aanbod aan Image producten tegen een goede prijs! De levering is supersnel en altijd met leuke samples. Ik ben heel tevreden!

Groot assortiment

Noelle van Meel

Goede selectie producten, snelle levering en leuke extra sampels om nieuwe producten uit te proberen!

Duidelijke product informatie en snelle levering!

Simone Kemkens

Overzichtelijk

Sita

Positief! De producten worden goed beschreven. Erg goede producten. Image is beter dan mijn vorige merk Medex. Medex verzorgt maar Image verbetert mijn huid. Dit merk ik nu al na een aantal weken.... Positief! De producten worden goed beschreven. Erg goede producten. Image is beter dan mijn vorige merk Medex. Medex verzorgt maar Image verbetert mijn huid. Dit merk ik nu al na een aantal weken. Top!

Goede informatie en snelle levering. Erg fijn!

Nee prima zo

Esther Jane

Goede webshop , duidelijk en snelle service. Komen afspraken ook na.

Komen afspraken na.

Mimount Bensaleh

Eerste keer dat ik hierop heb besteld, alles was duidelijk werd ook direct gebeld toen men zag dat de betaling mislukt was en men hielp mij daarbij.

Dat men direct op de hoogte is van een bestelling.

Eda

Super snelle verzending! Je wordt goed op de hoogte gesteld per mail.
Mijn lievelingsproducten besteld en die waren super leuk verpakt.
Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede communicatie

Mieke

Fijn, makkelijk en overzichtelijk en misschien nog wel het aller fijnst omdat wanneer je er ‘s avonds achterkomt dat je gezichtscrème voor morgenavond op is, je gewoon kunt bestellen en je het de... Fijn, makkelijk en overzichtelijk en misschien nog wel het aller fijnst omdat wanneer je er ‘s avonds achterkomt dat je gezichtscrème voor morgenavond op is, je gewoon kunt bestellen en je het de dag erna, met leuke extra’s in huis hebt en je gewoon verder kunt gaan :)

De snelheid waarmee de producten bezorgd worden.