9.7/10

Goumans van der Heijden Mieke

Super!

Zo doorgaan

Samira

Heb deze week voor het eerst wat besteld op de webshop. Ben heel tevreden! Ik ga zeker vaker bestellen.

Was echt gelijk de volgende ochtend binnen. Heel goed!

Farah Elo

De website is overzichtelijk. De service is geweldig en levering is heel snel! Ik heb de gratis miniaturen ontvangen zoals vermeld en sponsjes zelfs! Dit heb ik nog bij geen enkele website gehad...

Service is heel goed.
Levering was de volgende werkdag.
Je wordt via de mail op de hoogte gehouden mbt je bestelling.

Geen!

Meltem Gunes

De webshop is erg overzichtelijk alles is heel duidelijk beschreven makkelijk te shoppen

Ik heb mijn produchten vrijdag avond om 22:50 besteld ik had ze zaterdag middag al binnen

E. Mensink

Duidelijke productinformatie in de webshop.
Snelle levering, de bestelling de volgende al bezorgd.

Kiki lahuis

Ontzettend overzichtelijke webshop met super klanten service, hele mooie producten, nette verpakking en super snelle levering. Een webshop waar ik nu zeker altijd mijn crèmes blijf bestellen!

Duidelijke en alle informatie die je wilt weten staat bij elk product, erg fijn zodat je daar niet eerst over hoeft te informeren.

Ik kreet 2 verschillende mails over de bestelling en de factuur, zou ook fijn zijn als deze in een mail komen!

Claudia roos

Super snelle levering, mooi ingepakt, leuke gifts bij inbegrepen

Snelle levering is echt een pluspunt

Carla Veldhuisen

Al enige tijd vaste klant van deze webshop. Overzichtelijk, duidelijke omschrijving, goede service, mooie producten. Ben zelf helemaal fan Image, voor mij geen andere producten meer. Snelle...

Duidelijk website, goede omschrijving, uitgebreid assortiment, alles op voorraad

Harriette van teeffelen

Snel, attent en top kwaliteit produkten!

Snelle bezorging en goede communicatie

Nvt