Informatie op de webshop

Carla van Veen

Top

Supersnel in huis

Margot Moortgat

Zeer snelle leveting... met grote zorg veroakt... leuke staaltjes... kortom TOP

Snelle leveting

Nieuwe producten voorstellen misschien

sabrina lorello

Snelle levering, erg netjes ingepakt en echt mega leuk dat je ook nog een sample erbij krijgt! Daarnaast verkopen ze gewoon hele mooie producten ik ben fan!

Mooi ingepakt en snelle levering

Blijf zo bezig :)

Karlijn Goudriaan

Ik ben zwanger en wil daarom de beste verzorging voor mijn huid en baby. Via Vogue en diverse sterren ben ik SkinCeuticals tegengekomen. Na lang wachten kon ik nu eindelijk het Vitamine C Serum... Ik ben zwanger en wil daarom de beste verzorging voor mijn huid en baby. Via Vogue en diverse sterren ben ik SkinCeuticals tegengekomen. Na lang wachten kon ik nu eindelijk het Vitamine C Serum bestellen via een Nederlandse website! Het bestelproces was overzichtelijk en het product waar ik zo lang naar uitgekeken heb was binnen een paar dagen in huis! Daarnaast ook een heerlijk proefje om mijn huid alvast te kunnen beschermen in de zon. Al met al top. Dank dank dank!

Bijzondere merken beschikbaar voor Nederland. Overzichtelijk en makkelijk bestelproces.

Geen verbeterpunten. Helemaal top!

Perfecte service!!

Joanne

Overzichtelijke website & zeer snelle levering! 2x top

* de 2 mini samples bij levering maakt het elke keer weer een verassing!

* geen aanmerkingen

Azj

Super goed geholpen!

Communicatie verliep super goed!

Ik maakte een vergissing met de dag en nachtcrème en de oogcrème omdat ik het nergens kon vinden bij de dag en nachtcrème of het daadwerkelijk een gezichtscrème was of een oogcrème. Wellicht is het... Ik maakte een vergissing met de dag en nachtcrème en de oogcrème omdat ik het nergens kon vinden bij de dag en nachtcrème of het daadwerkelijk een gezichtscrème was of een oogcrème. Wellicht is het misschien fijner om dit erbij te vermelden :).

Eva

Erg fijn en veel keuze. Snelle levering

Leuk proefverpakking en nieuwe sponsjes erbij

Goede producten en supersnelle levering

Wafae

Ik heb laatst de Ormedic nachtcrème besteld omdat ik wat anders wilde proberen voor gevoelige huid. Binnen een dag was het binnen en ben er zeer over te spreken!!

Snelheid in verzenden