9.7/10
Informatie op de webshop
9.5/10

Linda

Erg duidelijke omschrijvingen bij de producten wat handig is om te bepalen wat bij mijn huid past. Levering is snel en netjes! Ik ben erg tevreden

Duidelijke omschrijvingen bij de producten

bilge

De beste en snelste website tot nu toe! vandaag bestelf morgen in huis.. i love it

Chadia

Top webshop.. al vaker besteld hier en ga nog zeker veel bestellen hier. Bij vragen via de mail, krijg je heel snel antwoord. Goeie service en ik vind het ook altijd leuk dat je een gift krijgt bij... Top webshop.. al vaker besteld hier en ga nog zeker veel bestellen hier. Bij vragen via de mail, krijg je heel snel antwoord. Goeie service en ik vind het ook altijd leuk dat je een gift krijgt bij je bestelling! Van zulke kleine dingen kun je zo blij worden!!!xxx

reageren snel

Miranda Laeven

Wat n TOPPPPPP bedrijf!!!!
Ik belde voor info en had 2 producten besteld
Ik was onzeker omdat ik niet zeker wist wat ik moest kopen
N zeer vriendelijke mevrouw stond me te...
Wat n TOPPPPPP bedrijf!!!!
Ik belde voor info en had 2 producten besteld
Ik was onzeker omdat ik niet zeker wist wat ik moest kopen
N zeer vriendelijke mevrouw stond me te woord
En was EERLIJK en legde alle producten haarfijn uit.zodat ik niet t verkeerde kocht!

Nogmaals WAT N TOP SERVICE.
bedankt
Groetjes miranda laeven

Te gekke service
En eerlijkheid

Nee alles perfect

laura

Snelle levering, goed product!

gratis samples erbij, top!

Fatiha akalie

Dermaskin is echt mijn favoriet wanneer het aankomt op het bestellen van mijn image skincare producten. Ik vind het een fijne overzichtelijke site. Vaak kortingscodes, supersnelle service... Dermaskin is echt mijn favoriet wanneer het aankomt op het bestellen van mijn image skincare producten. Ik vind het een fijne overzichtelijke site. Vaak kortingscodes, supersnelle service (zaterdagavond besteld, maandagmiddag in huis!!) en altijd 2 leuke gifts/testertjes gratis! Echt top, niets op aan te merken.

Top service, klantvriendelijk, leuke acties, supersnelle levering, gratis testers/gifts.

Zinab El Jallouli

Heel erg fijn!

Overzichtelijke website en snelle service.

Nog niet ervaren.

Patricia Vande Moortele

Top

Top

Anneke Kieftenburg

Overzichtelijk en makkelijke webshop

Jessica Vriesinga

Onwijs snelle verzending! Producten zijn op voorraad en overzichtelijke webshop. Bestel hier altijd, top!

Snelle verzending!

Niet alles van image skincare te koop.