Informatie op de webshop
9.5/10

Kirsten

Snelle levering en goede service!!

Alles staat duidelijk uitgelegd en beschreven.

Iets betere afbeeldingen van de producten, welke producten er in het kitje zitten.

Els Muis

M'n Image Skincare Vital C crèmes netjes verpakt de andere dag in huis :)
Gebruikt gemaakt van een mooie aanbieding, te vinden onder kopje Sale! Dat is mooi meegenomen.
Als mn...
M'n Image Skincare Vital C crèmes netjes verpakt de andere dag in huis :)
Als mn producten op zijn, kom ik zeker terug.

hele snelle en goede service, beter kan niet.
verkoop van betrouwbare goede huidproducten.

alles was uitstekend

Ranim orabi

Ik bestel hier vaak en helemaal geen problemen gehad.
Snelle levering, mooi cadeau gekregen.
Zoals altijd fijne ervaring.

Ekram Akalie

Sinds kort ben ik er achter gekomen dat ik mijn producten van Image Skincare ook hier kan bestellen, ik heb een bestelling geplaatst en ben super erg te spreken over Dermaskin.
Het plaatsen...
Het plaatsen van de bestelling ging super makkelijk en als je het op doordeweekse dagen besteld heb je het de volgende dag al in huis, dit is ideaal! Ook heb ik contact gehad via de mail en kreeg hier al snel reactie op wat super fijn is natuurlijk.
Ik ben zeer tevreden en zal hier voortaan mijn bestellingen plaatsen!

Communicatie met de klanten

Ik heb geen verbeterpunten, alles ging super goed!

Nuran cetinkaya

Via mijn dochter heb ik de producten gebruikt en bestelling gedaan vanuut de webshop,de pruducten staan ovezichtelijk beschreven in de webshop ,waardoor je een goede keuze kan maken

Uitstekende informatie en uitleg

Fatiha Boumansour

Zoals altijd fijne ervaring. Bestel hier zo vaak mijn image skincare en nooit geen problemen mee gehad. Snelle levering, producten in goede staat, lekker verwend met miniatuurtjes en altijd een... Zoals altijd fijne ervaring. Bestel hier zo vaak mijn image skincare en nooit geen problemen mee gehad. Snelle levering, producten in goede staat, lekker verwend met miniatuurtjes en altijd een handgeschreven kaartje erbij, echt heel attent. In een woord, Top!

Es

Super snelle levering, breed assortiment, verschillende merken voor verschillende huidtypes! Al met al, een dikke 10!

Hele mooie producten, gratis verzenden!

Pinar Yuksel

Super snelle levering !!! Nooit problemen gehad.
Dankzij dermaskin krijg ik mijn favoriete producten van Image Skincare snel in mijn handen..
Ik blijf een vaste klant ❤

Duidelijke site...

Esma B

Het is fijn dat je dezelfde dag nog tot zo laat kan bestellen en de volgende dag je pakketje binnen krijgt. Mijn pakket was zorgvuldig ingepakt en je krijgt als extra nog een cadeautje. Top service!

Je krijgt duidelijke mails over je bestelling, je wordt goed op de hoogte gehouden.