9.7/10

Ongelofelijk snelle levering super

Marieke

Goede service.

Shabnam

Overzichtelijk, alles staat duidelijk beschreven

Duidelijk

Baukje Elverdink

Laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis! En wat een super leuke cadeautje had ik er bij.

Goeie beschrijving. En goed verpakt!

Safae

Snelle levering ! Top !

M.Yusuf

Via Google ben ik deze webshop tegen gekomen en ik heb nu voor de tweede keer de holiday kits besteld met maar liefst 35% korting. Ik vind het een informatieve webshop met een duidelijke... Via Google ben ik deze webshop tegen gekomen en ik heb nu voor de tweede keer de holiday kits besteld met maar liefst 35% korting. Ik vind het een informatieve webshop met een duidelijke beschrijving van de producten die verkocht worden. Hierdoor kan ik als klant het product kiezen die beter bij mijn huid past, zonder te mailen of te bellen. Dit vind ik erg prettig. Ook zijn de producten fijn en met zichtbaar resultaat.

Bij mijn bestelling heb ik gratis gift mogen ontvangen; reinigingssponsjes en een miniatuur cleanser. Ik was hier erg blij mee 😍. Verder was mijn bestelling snel en gratis geleverd 👍.

Samira Chahyd

Producten goed en duidelijk omschreven. Snelle en klantvriendelijkheid klantenservice. Bestelling al volgende in huis. Wat wil een mens nog meer.

Zeer klant vriendelijke en denken mee.

Soufyan

De webshop is overzichtelijk en er is een goede service verleend. Wat ook erg prettig is de snelle levering.

Youssra el Bouakili

Top service! Ik had iets besteld en 1 van de producten was verkeerd en zij wilde me als arme student wel tegemoet komen in de retour kosten! Super vriendelijke dame Marian.

Snelle reactie op mijn mail en een snelle oplossing. En super klantvriendelijk!

Misschien alleen wanneer je je verzending wil annuleren binnen 3 a 4 uur dat dat dan gewoon kan. Maar geen idee of dit mogelijk is want er was wel heel netjes uitgelegd dat het een automatisch proces is.

Michelle Keiser

Snelle en goede levering en altijd een proefje. Voor advies ook goed bereikbaar via mail of telefoon.

levering en service