Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Eline

Snelle verzending, fijne producten en leuke extra’s

Assortiment met fijne producten. Superleuk dat er een kleinigheidje bij de bestelling zit!

Nvt

Jessica P

Zeer snelle service en goede informatie

Snelle verzending en achteraf betalen mogelijk

Melissa Warmerhoven

Superfijn

Luxueuze online omgeving, uitgebreid productassortiment en snelheid afronding bestelproces (zonder verplichting aanmaken van een account)

Uitbreiding van informatie over hoe het product en/of producten te gebruiken met eventueel een YouTube filmpje (scincare routine)

PR

Vriendelijke mensen met kennis in huis. Pakje snel in huis en netjes verpakt.

Klantvriendelijk en snelle levering.

Geen.

C. de H.

Super goed!

Ondanks deze bizarre tijd een hele goede service en snelle levering. Bestel altijd bij jullie en ook nu gaat de levering heel snel en netjes.

Ga zo door!

sodaba jamal

Slecht!!!

Niets!

Ik heb mijn bestelling al een week geleden geplaatst. En niets meer gehoord van hun!

Reactie Dermaskin webshops:

Beste Sodaba,
Beste Sodaba,
Bedankt voor je review en we vinden het vervelend voor je dat je een slechte ervaring hebt met ons. We willen graag tevreden klanten en daarom heb ik heb even gekeken wat er aan de hand is. Wat ik zag is dat je op dinsdag 14 april in de middag een bestelling geplaatst hebt. Wij zaten nog op 1 product te wachten dat uit Spanje kwam en deze was vertraagd ivm grenscontroles. We hebben geprobeerd je te bellen maar kregen geen contact met je. Deze bestelling is vrijdagmiddag 17 april (3 dagen na het plaatsen van je bestelling) binnen gekomen en we zouden dan je bestelling dezelfde dag nog kunnen verzenden. Omdat het zo'n bijzondere situatie is ivm het Corona virus, hebben we dit ook op diverse plaatsen op onze webshop staan zodat iedereen weet voor ze bestellen er vertragingen kunnen oplopen. Zeker naar Belgie, waar je woont, hadden we dit nog extra bij het knopje van "bezorgen naar Belgie" gezet zodat niemand dit over het hoofd zou zien. Gelukkig gaat 99% van onze orders nog dezelfde dag de deur uit. Omdat je niet tevreden bent hebben we je bestelling geannuleerd. Blijf gezond en hopelijk dat we je misschien een volgende keer wel naar volle tevredenheid kunnen helpen.
Hartelijke groeten, Marian

Karin

Al zo lang klant, gewoon persoonlijk, en nu voor het eerst door de Corona perikelen, via de webshop moeten bestellen. Maar zeer eenvoudig, alles makkelijk te vinden.

Zit voor iedere portemonnee wat bij en is allemaal goed

Sanne v H

Ik ha d mijn bestelling snel binnen en ben vooral blij met het product!

Als je cosmetica aanschaft is het zo fijn om proefmonstertjes te ontvangen. Zo kan ik weer iets nieuws proberen en het voelt als een extra cadeautje.

Ik had proefmonstertjes ontvangen waarvan ik niet precies wist wat het was en hoe het toe te passen. Ik moest het even googelen

willemiennieuwenhuis@gmail.com

Fijne webshop met snelle levering

Fijne producten die de huid echt verbeteren

T.

Mijn favoriete producten weer snel geleverd! Top.