Informatie op de webshop

Patricia Vande Moortele

Top

Top

N. Wouters

Wederom een bestelling geplaatst op Dermaskin en naar alle tevredenheid afgehandeld! Ik ben weer in het bezit van een vol paars flesje, Hydr8 B5 Intense van Medik8. Het is heerlijk! Het voelt meteen...

Youssra Ramdane

Top service!

Als ik een vraag heb werd dat heel snel beantwoord zelfs in de late avonduren top service klantvriendelijk zou jullie zeker aanraden!!

Helemaal goed zo!

G.El.

Duidelijke informatie qua producten en een super snel levering.👍🏼ben er super blij mee!

Erg snelle levering!

Nee.

JJE

Mooi verpakt, leuke samples erbij, snelle verzending. Mijn favoriete webshop voor mijn huidproducten!

Minouch Rijkse

Duidelijke site, snel kunnen vinden wat ik nodig had. Helemaal fijn is dat je tot redelijk laat kunt bestellen om het de volgende dag nog in huis te hebben! Top!

Zoals eerder genoemd vind ik de tijd tot wanneer er volgende dag bezorging is een groot pluspunt. Daarnaast vond ik het ook erg leuk dat er samples bij mijn bestelling zaten.

Wellicht is het mogelijk om bij de bestelling te kunnen kiezen uit samples of aan te kunnen wat voor huidtype je hebt. Zelf heb ik een vette huid en kreeg ik producten voor een droge huid waardoor deze niet heel relevant voor mij waren. Haalt een beetje het idee van een testertje weg.

Inge

Mooie producten, snelle levering en leuke gift erbij!

Mooi en snel

Vraag me af waarom er meerdere webshops gebonden zijn aan Dermaskin?

Reactie Dermaskin webshops:

Beste Inge,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We hebben meerdere shops omdat we meerdere merken hebben.

Hartelijke groeten, Marian

C. Renfurm

Goede service, snelle levering.

Kwalitatief goede producten

Soraya Ruizeveld de Winter

Geweldige ervaring:
Bestelling had ik de andere dag binnen. En ik werd aangenaam verrast door de leuke proefmonstertjes die erbij zaten. Maar waar ik nou helemaal blij van werd was de prijs....

Snelle levering, goede prijs, keurig verpakt

Nvt

Reactie Dermaskin webshops:

Proficiat Soraya, jij bent de winnaar geworden van de review actie september. Je hebt 100 euro shoptegoed gewonnen en we hebben je de code hiervoor gestuurd. Veel shopplezier namens team Dermaskin.

Will

Super ervaring, ‘s avonds laat besteld en volgende dag geleverd met leuke extra’s.

Snelle levering, leuke extra’s, betrouwbaar

Zorgen dat alle producten op voorraad zijn