Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Jean-Paul Wakiran

De website is overzichtelijk en heel makkelijk te navigeren. Ik heb de ACE serum besteld en deze is de volgende dag bezorgd. Wat een service!

Via mail word je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en in het pakket wordt een klein presentje meegeleverd.

Doun

Supersnelle service! Geweldig!

Snelle service

Geen!

Denise Cristine Barros

Goed webshop . De bestelling is snel bezorgd.

Snel verzending

Niks

lisa freeke

Ik bestel regelmatig bij jullie en ben altijd zeer tevreden over de snelle service! Daarnaast zijn de producten echt FANTASTISCH! Mijn huid is zo enorm verbeterd: minder pigment vlekken, minder rode... Ik bestel regelmatig bij jullie en ben altijd zeer tevreden over de snelle service! Daarnaast zijn de producten echt FANTASTISCH! Mijn huid is zo enorm verbeterd: minder pigment vlekken, minder rode vlekken, en geen droge huid meer!

Goede omschrijving producten, enorm snelle service en toen er ooit iets fout ging snelle en fijne reactie hierop

Niet enorm tevreden

Brenda Dilen

Super

Heel snele levering !

Helemaal niks ! Een paar winkeltje openen om de producten te kunnen kopen zou denk ik heeel veel succes krijgen !

Reactie Dermaskin webshops:

Hi Brenda, bedankt voor je leuke review. In onze SkinClinic Dermaskin in Ewijk kun je ook al onze producten kopen in de winkel. Wel even een afspraak maken ivm de COVID-19 maatregelingen in onze... Hi Brenda, bedankt voor je leuke review. In onze SkinClinic Dermaskin in Ewijk kun je ook al onze producten kopen in de winkel. Wel even een afspraak maken ivm de COVID-19 maatregelingen in onze SkinClinic. Je kunt hier ook een Meet & Treat boeken waarbij je ook de producten kunt ervaren, een huidscan krijgt en advies. Mogen we je een keer ontmoeten? Groetjes Team Dermaskin

Samantha

In 1 woord TOP

Snel geleverd, gratis proefjes

Eigenlijk geen

Linda Ho

Hele fijne ervaring gehad met de webshop!
Hele fijne ervaring gehad met de webshop!
Ik had onderzoek gedaan naar waar ik het voordeligst en betrouwbaar SkinCeuticals kon bestellen (ben eerder al ergens anders opgelicht) en kwam uit op Dermaskin. Hun communicatie naar de klant is ook heel duidelijk! Voor mij was het belangrijk dat ik mijn pakket kon volgen. Via email werd ik netjes op de hoogte gehouden van alle handelingen. Het pakketje kwam zelfs de volgende dag binnen met een luxe gift van SkinCeuticals erbij. Top service, mijn dag kon niet beter! De volgende keer zal ik weer bestellen bij Dermaskin :)

Snelle levering, informatie gift, informatie kortingen, informatie betalen, product informatie en op de hoogte gehouden worden via email.

Geen. Maar chatten met een medewerker voor advies zou een leuke innovatieve verandering zijn!

Monda

Heeft de beste product! Super snell levering:)

Snell levering

Alles is perfekt

E. Sonmez

Prima service! Ben iedere keer onwijs blij als ik een pakketje van Dermaskin ontvang. Het is een pretje om het uit te pakken en de producten zijn geweldig! Helemaal top dus! Ik blijf vaste klant.

Snelle service en goede prijzen

Samantha

Via internet op jullie site gekomen .zeer tevreden en heel positief over dermaskin ?hoe snel jullie leveren s avonds besteld s ochtends 08,50 in huis sneller kan echt niet, toppie ga zo door dan... Via internet op jullie site gekomen .zeer tevreden en heel positief over dermaskin ?hoe snel jullie leveren s avonds besteld s ochtends 08,50 in huis sneller kan echt niet, toppie ga zo door dan blijf ik zeker bestellen ?

Hele snelle verzending, gratis sample

Eigenlijk niks

Reactie Dermaskin webshops:

Proficiat Samantha, je bent de winnaar geworden van 100 euro shoptegoed in de maand mei. Wil je even contact met ons opnemen? Alvast veel shopplezier namens team Dermaskin.