Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Irene Leusink

Goede service en snelle bezorging

De juiste producten snel geleverd inclusief leuke samples!

Nog meer informatie over werking van producten en het combineren van producten voor specifieke huidtypes

Diana

Prima!!!!!! Helemaal goed

Goede informatie, snelle levering, goede verpakking van pakket dus weinig kans op beschadigingen, altijd een leuk
Proefje erbij of een ander kleinigheidje

Kan geen verbeterpunten bedenken, het is allemaal
Prima geregeld

Soumya Rani Khamari

Dermaskin website is recommended by my skin specialist.

Website is very informative, clear. Easy to use. User friendly. All products are available, products with very clear information on usage. My package got delivered next day itself. Packing is just... Website is very informative, clear. Easy to use. User friendly. All products are available, products with very clear information on usage. My package got delivered next day itself. Packing is just great. They also gave me 3 samples, whitening cream and lip balm. I love the lip balm. Very happy , will order my next products from this website. I must recommend everyone to use this website.They also have great discount , so i have got discount. So I am very happy.

No improvements needed, its already great

G

Super snelle levering!

Binnen 24 uur waren mijn producten al thuis bezorgd. Heb nog nooit zo een snelle levering gehad. Kreeg 2 monsters en een leuke lipbalsem met spiegeltje erbij! Super attent.

Niet..

Bibi Tromp

Heb er nu 2x besteld. Eerste keer was een ruime bestelling en toen heb ik zelfs achteraf nog een ‘ cadeautje ‘ na gekregen wat ik echt super attent vond ! Tweede keer heerlijk 2 sponsjes der bij.... Heb er nu 2x besteld. Eerste keer was een ruime bestelling en toen heb ik zelfs achteraf nog een ‘ cadeautje ‘ na gekregen wat ik echt super attent vond ! Tweede keer heerlijk 2 sponsjes der bij. Het is altijd mooi en netjes verpakt, tot nu echt super tevreden.

Sterke punten is het inpakken van de bestelling + attent zijn

Tot nu nog geen verbeter punten of tips kunnen ontdekken. Misschien komt dat nog !

Geurts

De shop voor n “ glowy skin”!!?

Snel en altijd met presentje

Suzana H

Blij dat ik een webshop heb gevonden die de producten van Image skincare verkopen en ook echt daadwerkelijk direct verzenden zodat je het de volgende dag al in huis hebt. Ik ga hier zeker vaker een... Blij dat ik een webshop heb gevonden die de producten van Image skincare verkopen en ook echt daadwerkelijk direct verzenden zodat je het de volgende dag al in huis hebt. Ik ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

Snelle levering! Volgende dag al in huis!

Geen!

Kim Hendriksen

Goed en snel

Nvt

wilke sohier

Ik heb een goede ervaring met de webshop van dermaskin, goede service en op tijd afgeleverd

mooie producten

heb ik niet

Rykel de Hart

Geweldige service, ik had een vraag over de datum van levering en heb een mailtje gestuurd, diezelfde dag nog werd ik netjes gebeld. Ongelofelijk wat een service, ik bestel veel producten via... Geweldige service, ik had een vraag over de datum van levering en heb een mailtje gestuurd, diezelfde dag nog werd ik netjes gebeld. Ongelofelijk wat een service, ik bestel veel producten via websites maar deze persoonlijke service heb ik nog niet eerder meegemaakt! Mocht ik weer een product nodig hebben dan ga ik als eerste naar Dermaskin!

Snelheid en persoonlijke service!!!!! Geweldig

Geen!!