9.7/10
9.7/10
Informatie op de webshop
9.5/10

Esengül

Top webshop! De producten van Image zijn echt heel fijn en bestel het altijd hier. Raad het iedereen aan om bij DermaSkin te bestellen!

• Overzichtelijke site
• Producten (bijna) altijd op voorraad
• Super snelle verzending!
• Gratis gezicht sponsjes bij elke bestelling
• Gratis miniaturen bij elke bestelling
• Kans op €75 bij het plaatsen van een bestelling
• Kans op €100 bij het plaatsen van een recensie
• Erg klantvriendelijk
• Direct bevestigingsmail na het bestellen
• Volgende dag Track&Trace code via de mail
• Bestelling komt altijd heel goed verpakt aan

Er zijn geen verbeterpunten naar mijn mening, ben zeer tevreden erg bedankt team DermaSkin!

Eline Franke

Ik heb om 22 uur besteld en had het de volgende dag in huis! Zo hoefde ik geen dag zonder serum te zitten en ben ik een super blije klant!

Verzending

Siham

Super fijne webshop. Erg overzichtelijk en uitgebreid assortiment van image producten. Fijn dat je ook 2 mini’s krijgt om uit te proberen. Ik ga zeker vaker hier bestellen!

Erg accuraat met het verzenden van de bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestel status. En snelle levering!

Chayenne van Gent

Ik ben heel erg blij dat ik deze webshop gevonden heb op het internet. Het is de eerste keer dat ik hier iets bestelt heb en het zal zeer zeker niet de laatste keer zijn. Super snelle levering en...

- Uitstekend duidelijke informatie bij de verschillende producten.
- Heel erg fijn dat je 2 miniaturen erbij krijgt.
- Super snelle levering en ook echt de volgende dag in huis.
- Erg fijn dat je precies kunt filteren op wat je zoekt, je bent zo klaar met zoeken.

Ik kan me geen verbeterpunten bedenken. Top webshop!

Reactie Dermaskin webshops:

Proficiat Chayenne je bent de winnaar geworden van de WINACTIE 100 euro shoptegoed in de maand april 2019. We hebben je inmiddels de code gestuurd. Veel shopplezier!

Nikki Barends

Super webshop snelle levering!

Snelle levering en pluspunt dat je twee miniaturen krijgt bij je bestelling.

Heb ik niet, tot nu toe super tevreden.

Bianca

Super fijne webshop. Goede uitleg en snelle service.

Snelle levering en makkelijke bestel gemak. Ook staat er een duidelijke uitleg bij het product waar je interessen in hebt.

NVT.

Aleyna

Zeer klantvriendelijk webshop waar alles duidelijk staat vermeld, het bestellen ging makkelijk en kreeg vervolgens ook via mail de nodige informatie over de verzending die de volgende dag ook...

Het bestelde artikel kwam werkelijk de volgende dag binnen.

Cheem

Ik vond het echt super leuk dat er een bedankbriefje in mijn bestelling zat. Zo voel je je als klant echt gewaardeerd! Daarnaast is het ook super fijn dat je twee mini-producten erbij krijgt. Zo kun...

- Super snel.
- Bedankbriefje.
- Twee mini-producten.

- Korting vanaf een wat lagere prijs!

Ouassim

Dit is niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling bij derma skin! Het gaat supermakkelijk en snel en het komt eigenlijk bijna nooit voor dat iets is uitverkocht. Het is overzichtelijk,...

Je wordt echt continue op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Dat is lang niet bij alle sites zo!

Naar mijn mening is het perfect zo.

Silvia

Ik ga zeker vaker hier bestellen. De informatie op de site is heel duidelijk!

- Duidelijke site
- Fijne informatie bij elk product waardoor ik makkelijk weet wat ik nodig heb voor mijn huid.
- Makkelijke betaling

- Dit was mijn eerste bestelling en was eigenlijk al gelijk top! <3 <3