Informatie op de webshop

Kim Hendriksen

Goed en snel

Nvt

wilke sohier

Ik heb een goede ervaring met de webshop van dermaskin, goede service en op tijd afgeleverd

mooie producten

heb ik niet

Rykel de Hart

Geweldige service, ik had een vraag over de datum van levering en heb een mailtje gestuurd, diezelfde dag nog werd ik netjes gebeld. Ongelofelijk wat een service, ik bestel veel producten via... Geweldige service, ik had een vraag over de datum van levering en heb een mailtje gestuurd, diezelfde dag nog werd ik netjes gebeld. Ongelofelijk wat een service, ik bestel veel producten via websites maar deze persoonlijke service heb ik nog niet eerder meegemaakt! Mocht ik weer een product nodig hebben dan ga ik als eerste naar Dermaskin!

Snelheid en persoonlijke service!!!!! Geweldig

Geen!!

Jamie Lee

Goede service en snel in huis

Duidelijke informatie

nvt

Nihel

Top

Snelle levering en goede producten!!

Nvt

Mendi

Word goed op de hoogte gehouden van bestellingen als er iets mis gaat word het snel opgelost.

Goede uitleg over aanbrengt producten

Variatie in samples meer samples of kleinigheidje als je veel besteld geregeld of hogere korting

Chantal

Top

Fijne website

Jammer dst de korting niet geld op álle prijzen

Marleen Bex

Snelle en correcte levering

Pakje is aan de voordeur achtergelaten, zonder aan te bellen

Reactie Dermaskin webshops:

Beste Marleen, dank je wel voor je review. Ik las dat het pakje bij de voordeur is achtergelaten, mijn excuses voor dit ongemak. Helaas kunnen wij hier niets aan doen want dit ligt bij de postbode.... Beste Marleen, dank je wel voor je review. Ik las dat het pakje bij de voordeur is achtergelaten, mijn excuses voor dit ongemak. Helaas kunnen wij hier niets aan doen want dit ligt bij de postbode. Misschien kun je dit kenbaar maken bij de postbode of DPD want hij had wel even op de bel moeten drukken. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je producten. Hartelijke groeten Marian

R. Coert

Snelle verzending en altijd een gratis proefmonster.

Snelheid

Meer informatie bij de proefmonsters, dan koop je het daarna misschien sneller

Ellis

Persoonlijk en super snel. Allemaal fijne testmonstertjes toegevoegd bij product. Nice!

Snel