Informatie op de webshop
9.5/10

Ranim orabi

Ik bestel hier vaak en helemaal geen problemen gehad.
Snelle levering, mooi cadeau gekregen.
Zoals altijd fijne ervaring.

Ekram Akalie

Sinds kort ben ik er achter gekomen dat ik mijn producten van Image Skincare ook hier kan bestellen, ik heb een bestelling geplaatst en ben super erg te spreken over Dermaskin.
Het plaatsen...

Communicatie met de klanten

Ik heb geen verbeterpunten, alles ging super goed!

Nuran cetinkaya

Via mijn dochter heb ik de producten gebruikt en bestelling gedaan vanuut de webshop,de pruducten staan ovezichtelijk beschreven in de webshop ,waardoor je een goede keuze kan maken

Uitstekende informatie en uitleg

Fatiha Boumansour

Zoals altijd fijne ervaring. Bestel hier zo vaak mijn image skincare en nooit geen problemen mee gehad. Snelle levering, producten in goede staat, lekker verwend met miniatuurtjes en altijd een...

Es

Super snelle levering, breed assortiment, verschillende merken voor verschillende huidtypes! Al met al, een dikke 10!

Hele mooie producten, gratis verzenden!

Pinar Yuksel

Super snelle levering !!! Nooit problemen gehad.
Dankzij dermaskin krijg ik mijn favoriete producten van Image Skincare snel in mijn handen..
Ik blijf een vaste klant ❤

Duidelijke site...

Esma B

Het is fijn dat je dezelfde dag nog tot zo laat kan bestellen en de volgende dag je pakketje binnen krijgt. Mijn pakket was zorgvuldig ingepakt en je krijgt als extra nog een cadeautje. Top service!

Je krijgt duidelijke mails over je bestelling, je wordt goed op de hoogte gehouden.

J van der Krogt

Héle fijne shop om een bestelling te plaatsen! Makkelijk en overzichtelijk bestellen, snel bezorgd en daarna heerlijk weer smeren met mijn favoriete producten! Ook erg leuk dat er altijd een...

Marjolein

Groot aanbod aan Image producten tegen een goede prijs! De levering is supersnel en altijd met leuke samples. Ik ben heel tevreden!

Groot assortiment