Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Stacey Bovet

Top shop!

Snelle verzending, zekerheid

Meer productinformatie (over wanneer te gebruiken)

www.dehuidshop.nl

Betrouwbare webshop met kwaliteit producten; vrijdag om 16.24 besteld en zaterdag meteen ontvangen met nuttige samples erbij. Ik weet nu waar ik voortaan mijn producten moet bestellen!

A kwaliteit product die niet overal te verkrijgen is

Nicoline Wouters

Betrouwbare en heldere website met duidelijke info over alle betoverende zalfjes, voedende serums en grondige reinigers van Medik8. I love it (: Medik8 én deze webshop)!!

Compleet assortiment Medik8 producten, en alles is op voorraad!

Helemaal niets...

Irene Leusink

Goede service en snelle bezorging

De juiste producten snel geleverd inclusief leuke samples!

Nog meer informatie over werking van producten en het combineren van producten voor specifieke huidtypes

Diana

Prima!!!!!! Helemaal goed

Goede informatie, snelle levering, goede verpakking van pakket dus weinig kans op beschadigingen, altijd een leuk
Proefje erbij of een ander kleinigheidje

Kan geen verbeterpunten bedenken, het is allemaal
Prima geregeld

Soumya Rani Khamari

Dermaskin website is recommended by my skin specialist.

Website is very informative, clear. Easy to use. User friendly. All products are available, products with very clear information on usage. My package got delivered next day itself. Packing is just... Website is very informative, clear. Easy to use. User friendly. All products are available, products with very clear information on usage. My package got delivered next day itself. Packing is just great. They also gave me 3 samples, whitening cream and lip balm. I love the lip balm. Very happy , will order my next products from this website. I must recommend everyone to use this website.They also have great discount , so i have got discount. So I am very happy.

No improvements needed, its already great

G

Super snelle levering!

Binnen 24 uur waren mijn producten al thuis bezorgd. Heb nog nooit zo een snelle levering gehad. Kreeg 2 monsters en een leuke lipbalsem met spiegeltje erbij! Super attent.

Niet..

Bibi Tromp

Heb er nu 2x besteld. Eerste keer was een ruime bestelling en toen heb ik zelfs achteraf nog een ‘ cadeautje ‘ na gekregen wat ik echt super attent vond ! Tweede keer heerlijk 2 sponsjes der bij.... Heb er nu 2x besteld. Eerste keer was een ruime bestelling en toen heb ik zelfs achteraf nog een ‘ cadeautje ‘ na gekregen wat ik echt super attent vond ! Tweede keer heerlijk 2 sponsjes der bij. Het is altijd mooi en netjes verpakt, tot nu echt super tevreden.

Sterke punten is het inpakken van de bestelling + attent zijn

Tot nu nog geen verbeter punten of tips kunnen ontdekken. Misschien komt dat nog !

Geurts

De shop voor n “ glowy skin”!!?

Snel en altijd met presentje

Suzana H

Blij dat ik een webshop heb gevonden die de producten van Image skincare verkopen en ook echt daadwerkelijk direct verzenden zodat je het de volgende dag al in huis hebt. Ik ga hier zeker vaker een... Blij dat ik een webshop heb gevonden die de producten van Image skincare verkopen en ook echt daadwerkelijk direct verzenden zodat je het de volgende dag al in huis hebt. Ik ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

Snelle levering! Volgende dag al in huis!

Geen!