9.7/10
9.7/10
Informatie op de webshop
9.5/10

Jamie roelen

Snelle levering,, fijne producten,, altijd een cadeautje om een pakketje te openen! Ik ben dik tevreden!

Snelle verzending

Tot nu toe geen tips.

Samie

Ik heb de acne one gekocht en eerlijk heb alles geprobeerd maar dit werkt het.....

Iris

Goed, producten zijn meteen de volgende dag binnen.

Snelle reactie / bezorging

Door elk product van mesoestetic aan te klikken kwam ik er achter welke combinatie van producten handig zijn in gebruik. Niet bij elk product stond een stappenplan goed beschreven.

Ipek Can

Super service je kunt gemakkelijk je keuze maken en zeer vlug met de bankkaart betalen.

marlene van erp

Snelle levering, vriendelijk contact bij vragen, hoogwaardige producten. Heel tevreden!

Klantvriendelijkheid en kwaliteit.leuke kortingen

Meryem kazimoglu

Ik ben super blij dat ik image producten online kan bestellen. Ook medewerkers zijn erg snel en behulpzaam. Ze denken graag met je mee en je kan ze vertrouwen. Bestelling is snel bezorgd.

Medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze denken graag met je mee en als je vragen hebt dan kan je altijd bij hun terecht

Reactie Dermaskin webshops:

Proficiat Meryam, je bent de winnaar geworden van de review actie en je ontvangt van ons 100 euro shoptegoed.

Josien Dudok van Heel

Met Marian aan het roer komt het altijd helemaal goed.
Vriendelijk, enorm snelle reactie, altijd behulpzaam. een super webshop met toch een persoonlijke band.
Ook als Marian een tijdje...

zied boven

Als zij nog een Marian kunnen vinden voor als zij met vakantie is dan kan het niet stuk

Joyce

Al een aantal keren een bestelling gedaan en altijd tevreden, de webshop is overzichtelijk en je hebt de producten snel in huis. De producten worden goed verpakt zodat ze niet kapot kunnen gaan en...

Snelle levering, goed verpakt, fijne webshop

Niks! Ga zo door

Carolien Bosch

Duidelijk en fijn, product info goed omschreven.