Informatie op de webshop
9.5/10

Een vlotte overzicht, snelle levering en goed geïnformeerd.

Top kwaliteit en leuke gift

Het zou fijn zijn als er zo van die acties zijn.

Snelle service

prima en snelle levering

nee

Aicha Outz

Veel veriatie wat betreft producten, top gewoon.

Super snel levering

Nvt

Bianca van Westering

Overzichtelijk en duidelijk!

snelle duidelijke reactie

wanneer er nwe producten zijn, bv, Medik8, daar ben ik in geinteresseerd, zoals de nwe b5 serum, graag wat meer info, voor wie deze geschikt is, doelgroep, is dit een vervolg op de oude b5?

Emma

Snelle levering en top producten

Hele snelle levering

Geen tips

Bianca

Goed!

Jammer dat er proefjes bij de bestelling zaten.

Astrid

Producten van Medik8 besteld, snel en makkelijk. Leuk dat er een kadootje bijzit, maakt wel dat ik hier bestel :))

Alleen maar

Geen. Misschien wat huidtips. "Als je dit besteld .... kan dit ook handig zijn...."

Annelotte

Makkelijk en overzichtelijke webshop.

Leuke samples bij de bestelling een cadeautje om te ontvangen! Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Ser

Ik kan zeggen dat dit een van de beste webshops is die je met ogen dicht kan vertrouwen. Ik koop al jaren mijn image producten bij hun. Zeer behulpzaam en vriendelijk zijn ze. Altijd leuke acties en... Ik kan zeggen dat dit een van de beste webshops is die je met ogen dicht kan vertrouwen. Ik koop al jaren mijn image producten bij hun. Zeer behulpzaam en vriendelijk zijn ze. Altijd leuke acties en ontvang mijn producten de volgende dag al!! Ook krijg je leuke gifts bij je producten waar je echt wat aan hebt. Ze hebben altijd alle producten ook op voorraad wat fijn is.

Zeer snelle levering

Helemaal niks

Ik heb een hele fijne ervaring met Tophuid, heb vaker producten van Image besteld en ben super tevreden ermee!

Snelle levering, goede service en vriendelijkheid is top!

Kan op geen verbeterpunten komen!