Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Makkelijke site, en fijn dat je een korting krijgt

Groot assortiment, een korting, snelle levering, een proefje bij je bestelling

Weet er geen

H. van der Spek

Bestelling was op tijd binnen en heel fijn extra maskertje erbij gekregen!

Goede producten, snel verzonden, duidelijkheid

Op mijn telefoon vond ik de site niet heel overzichtelijk dus heb uiteindelijk via mijn computer besteld.

Yildiz

Snelle service

Alles is duidelijk aangetoont

Voor mij niks

Charlotte Driessen

Top! Snelle levering, mooie maar vooral overzichtelijk webshop.

Snelle levering, mooie professionele uitstraling, overzichtelijk

Niks

Michelle

Top webshop

Levering en service

Evelien janssen

Geweldige levering binnen 1 de bestelling al in huisšŸ‘šŸ»

Er wordt bij ieder product goed uitgelegd wat het doet en hoe te gebruiken.

Ik kan op dit moment geen verbeterpunten bedenken. Ik vond het super winkelen bij jullie. Super duidelijke webshop en makkelijk te gebruiken

Door een vriendin getipt om Image Skincare te gaan proberen voor mijn onzuivere huid. Op de webshop een paar producten uitgezocht die precies bij mijn huid type passen. Het belangrijkste voor een... Door een vriendin getipt om Image Skincare te gaan proberen voor mijn onzuivere huid. Op de webshop een paar producten uitgezocht die precies bij mijn huid type passen. Het belangrijkste voor een mooie huid is het dagelijks reinigen daarom heb ik gekozen voor de Ormedic cleanser als basis (ruikt super lekker!) deze gebruik ik iedere ochtend en avond 2 keer. En daarbij de Clear cell cleanser tegen de onzuiverheden deze moet je rustig opbouwen, ik gebruik hem nu 1 keer per week en wil hem uiteindelijk iedere dag gaan gebruiken. Nadat ik de Clear cell cleanser gebruikt heb, reinig ik daarna naar nog een keer met de Ormedic cleanser om mijn huid balans weer in orde te stellen. Nu al super blij met de resultaten!

Goede en duidelijk product informatie zodat je echt iets kan vinden wat goed bij je huid type past + super snelle levering

Jolijn Goudbeek

Ik ben weg van de producten van Image. Het pakketje was de volgende dag al in huis en er zaten weer hele leuke proefmonstertjes bij. Dat maakt het echt een cadeautje. Ik bestel graag bij jullie

Snelle service
Proefmonsters bij het product

Lima

Super goed!

Korte uitleg over het product.

Wat aan de prijzige kant. Mag meer kortingen gegeven worden.

Stacey

Top shop!

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Niet zo snel m'n winkelwagen leegmaken ;) Soms wil je gewoon even nadenken over je bestelling.