Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Marsman

Super! Heb een product ‘s avonds om 23:30 besteld en de volgende dag in huis. Ook blij met het aanbod.

Supersnelle levering en kreeg leuke extra’s bij de order. Ook was de verpakkingsinhoud van bio afbreekbaar materiaal; schuimchips die oplossen in water. Helemaal super!

Hopelijk houden jullie het eco friendly verpakkingsmateriaal!

Simone

Hele goede service

Snelle levering, goede communicatie en leuke mini’s om zo kennis te maken met andere producten

G. Korver

Prima service

Tip gewoon zo door gaan.

Sizzy

Ik heb nog nooit een webshop meegemaakt die zo snel een bestelling verstuurd. Echt fijn dat er een keer een webshop is die hun woord nakomt. Top! :) Mooie overzichtelijk site die het zoeken naar... Ik heb nog nooit een webshop meegemaakt die zo snel een bestelling verstuurd. Echt fijn dat er een keer een webshop is die hun woord nakomt. Top! :) Mooie overzichtelijk site die het zoeken naar mijn favoriete producten makkelijk maakt. Alles bij mekaar maakt dit wel dat ik de volgende keer weer mijn Medik8 producten bij jullie bestel en wie weet wel meer!

Snelle levering! Goede service.

Ik mis bij de producten een lijst met alle ingredienten. Dit geld overigens alleen voor de producten van Medik8, andere producten heb ik niet bekeken. Ik vind het persoonlijk altijd fijn om zeker te... Ik mis bij de producten een lijst met alle ingredienten. Dit geld overigens alleen voor de producten van Medik8, andere producten heb ik niet bekeken. Ik vind het persoonlijk altijd fijn om zeker te weten wat er allemaal in zit.

KAY

Hele duidelijke informatie over het gebruik van producten. Leuke tips en hele handige reviews die mij zeker geholpen hebben. Binnen 24 uur de producten in huis, helemaal top!

Snelle levering, duidelijke gebruiksinformatie, tips

Snelle levering! Super tevreden met de service van dermaskin.

Gratis proefmonstertjes

Af en toe productkortingen.

Imane

Top, snelle service

Duidelijkheid

Selin

Goede service. Goede beschrijving van de producten. Snelle levering. En bij iedere bestelling leuke gifts. Mijn favoriete webshop voor de huidverzorging.

Goede service en goede beschrijving van producten.

De gifts uitkiezen op huidtype, zodat deze persoonlijker worden en daardoor nieuwe producten uitgeprobeerd kunnen worden.

Goede service, producten worden snel geleverd. Ook wordt er vaak een miniatuur bijgevoegd van een product dat mooi combineert met mijn bestelde producten. Ook de klantenservice handelt goed en snel!

- Hele snelle goede service
- Vriendelijke klantenservice

Misschien een optie toevoegen om zelf een sample te kiezen

Makki

Overzichtelijk webshop, producten zijn makkelijk te vinden, lay-out product informatie is fijn lezen, duidelijk en eerlijk advies, snel bereikbaar en ik vind het fijn dat je tot laat nog je... Overzichtelijk webshop, producten zijn makkelijk te vinden, lay-out product informatie is fijn lezen, duidelijk en eerlijk advies, snel bereikbaar en ik vind het fijn dat je tot laat nog je bestelling kan plaatsen.
Ik had gebeld met Dermaskin om advies te vragen, Marian belde mij binnen 10 min. weer terug! Ze is vriendelijk, geduldig (ik kwam met veel vragen), denkt met je mee en geeft eerlijk advies die ik erg gewaardeerd heb!

- voldoende informatie over de producten
- bellen snel terug
- snelle levering
- eerlijk advies

De juiste kleur foundation vinden is nogal lastig. Tips/ advies voor het kiezen van de juiste foundation die goed bij je huidtint past kan het makkelijker maken.