Informatie op de webshop

Imane

Top, snelle service

Duidelijkheid

Selin

Goede service. Goede beschrijving van de producten. Snelle levering. En bij iedere bestelling leuke gifts. Mijn favoriete webshop voor de huidverzorging.

Goede service en goede beschrijving van producten.

De gifts uitkiezen op huidtype, zodat deze persoonlijker worden en daardoor nieuwe producten uitgeprobeerd kunnen worden.

Goede service, producten worden snel geleverd. Ook wordt er vaak een miniatuur bijgevoegd van een product dat mooi combineert met mijn bestelde producten. Ook de klantenservice handelt goed en snel!

- Hele snelle goede service
- Vriendelijke klantenservice

Misschien een optie toevoegen om zelf een sample te kiezen

Makki

Overzichtelijk webshop, producten zijn makkelijk te vinden, lay-out product informatie is fijn lezen, duidelijk en eerlijk advies, snel bereikbaar en ik vind het fijn dat je tot laat nog je... Overzichtelijk webshop, producten zijn makkelijk te vinden, lay-out product informatie is fijn lezen, duidelijk en eerlijk advies, snel bereikbaar en ik vind het fijn dat je tot laat nog je bestelling kan plaatsen.
Ik had gebeld met Dermaskin om advies te vragen, Marian belde mij binnen 10 min. weer terug! Ze is vriendelijk, geduldig (ik kwam met veel vragen), denkt met je mee en geeft eerlijk advies die ik erg gewaardeerd heb!

- voldoende informatie over de producten
- bellen snel terug
- snelle levering
- eerlijk advies

De juiste kleur foundation vinden is nogal lastig. Tips/ advies voor het kiezen van de juiste foundation die goed bij je huidtint past kan het makkelijker maken.

Sandra

Snelle reactie op de vragen die je stelt.

Snelle afhandeling. Serieuze afhandeling van vragen.

Nvt

Reactie Dermaskin webshops:

Proficiat Sandra jij bent de winnaar geworden van 100 euro shoptegoed. Veel shopplezier namens team Dermaskin.

Goede service en snelle levering

Duidelijke uitleg van producten, gratis levering

Niks

Janine

Duidelijke webshop

Duidelijke uitleg bij alle producten en goede kwaliteit

Niet nodig

Monique

Gun jezelf een mooie huid voor een eerlijke prijs. En heb je een vraag deze wordt vriendelijk en deskundig beantwoord. Shop bij dermaskin.

Snelheid

Vragen van welk merk je samples wilt

Dina

Ben tevreden over de producten en het wordt snel geleverd!

Snelle verzending

René

Goed. Producten zijn eenvoudig op te zoeken. Voldoende en goede productie informatie

Duidelijke en overzichtelijke site.