Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Femke

Weer super snelle levering met fijne testers erbij!⭐️

Persoonlijk, correct en volgens afhandeling. Echt een aanrader! ☀️

Geen, ga zo door! 👍

Carla

Heel goed

Y/ Vlaardingen

Overzichtelijk en snel!

Goede samples bij je bestelling

Ga zo door!

Fatiha Akalie

Onlangs bestellingen gedaan bij 2 Dermaskin webshops, en moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast was door de supersnelle levering.
Superlaat besteld en dan alsnog binnen 17 uur in huis.Dat...
Superlaat besteld en dan alsnog binnen 17 uur in huis.Dat noem ik nog eens een service! Zo maakt het nooit uit als je een keer te laat bent met het bestellen van je verzorgingsproduct (nog niet zo lang geleden een derde kindje erbij, dus dan vergeet ik door alle drukte op tijd te bestellen). Daarnaast ook superfijn van deze webshops, dat ik elke keer nieuwe reinigingssponsjes krijg. Ik vind het superbelangerijk mijn huid daarmee te reinigen en op deze manier heb ik altijd een voorraadje nieuwe in huis en hoef ik daar nooit aan te denken. Echt een topservice. Kan niet anders zeggen dan dat ik voor altijd vaste klant ben!

In principe de supersnelle levering en heel gul met de mini gifts!

Geen!

Mooie producten van Medik8. Als kersverse moeder met veel slapeloze nachten kan mijn huid wel een extra boost gebruiken. Dankzij de duidelijke beschrijving van de producten heb ik een makkelijke... Mooie producten van Medik8. Als kersverse moeder met veel slapeloze nachten kan mijn huid wel een extra boost gebruiken. Dankzij de duidelijke beschrijving van de producten heb ik een makkelijke keuze kunnen maken.
De korting op de producten maakt het nog aantrekkelijker.
Ook erg leuk dat er bij de bestelling diverse samples werden geleverd en een oogpotlood!
Ik zal hier zeker vaker producten bestellen!

Duidelijke beschrijving en gebruiksaanwijzing van de producten. Mooie kortingen!
Snelle verzending.

Ik kan echt niets bedenken!

Céleste

Persoonlijk, warm, makkelijk

Snelheid, gemak, klantvriendelijkheid

Niks aan te merken!

Smits

Super snelle webshop met veel mini’s!

Je krijgt mini’s erbij!

Perfect

Snelle service

Zo door gaan

I ordered several times an did not experience any problem with a product or delivery. Good webshop!

Fast delivery and always some nice samples are added to the order

None