Informatie op de webshop
9.5/10

Joanne

Kreeg mijn pakket binnen enkele dagen en het was goed verpakt met extra testjew erin. SUPER!!

Farah E

Ik heb bij verschillende webshops besteld, maar Dermaskin webshop blijft de beste service bieden! De verzending is super snel, je krijgt altijd leuke gifts mee en vaak heb je een kortingscode vanaf... Ik heb bij verschillende webshops besteld, maar Dermaskin webshop blijft de beste service bieden! De verzending is super snel, je krijgt altijd leuke gifts mee en vaak heb je een kortingscode vanaf een bepaalde bedrag. Dit alles in één heb ik nog nergens gezien! Top service!

Op dezelfde dag is bestelling verzonden, je ontvangt duidelijke mailtjes.

Kortingscode vanaf €50 weer kunnen gebruiken zou gaaf zijn. Of eventuele combinatie producten van Image skincare aanbieden.

Renée

Mooie website, duidelijk en overzichtelijk. Levering ging snel. Fijne ervaring dus.

Katie De vries

Super snelle levering! Geweldig klei I MASK besteld en sta versteld van het resultaat! Ook een intensive brightening serum van ILUMA ontvangen waar ik nu al helemaal weg van ben! Prijs/kwaliteit... Super snelle levering! Geweldig klei I MASK besteld en sta versteld van het resultaat! Ook een intensive brightening serum van ILUMA ontvangen waar ik nu al helemaal weg van ben! Prijs/kwaliteit verhouding is uistekend en productomschrijving klopt met mijn ervaringen! Al twee jaar gebruik ik image skincare in mijn dagelijkse huidverzorging en ben enorm blij met de vooruitgang van mijn huid.

Snelle levering, klantenservice is uitmuntend

Patricia Vande Moortele

Top

Top

N. Wouters

Wederom een bestelling geplaatst op Dermaskin en naar alle tevredenheid afgehandeld! Ik ben weer in het bezit van een vol paars flesje, Hydr8 B5 Intense van Medik8. Het is heerlijk! Het voelt meteen... Wederom een bestelling geplaatst op Dermaskin en naar alle tevredenheid afgehandeld! Ik ben weer in het bezit van een vol paars flesje, Hydr8 B5 Intense van Medik8. Het is heerlijk! Het voelt meteen goed en verzorgend. Leuk dat er een monstertje van r-Retinote bij zit, ik was er al nieuwsgierig naar.

Youssra Ramdane

Top service!

Als ik een vraag heb werd dat heel snel beantwoord zelfs in de late avonduren top service klantvriendelijk zou jullie zeker aanraden!!

Helemaal goed zo!

G.El.

Duidelijke informatie qua producten en een super snel levering.👍🏼ben er super blij mee!

Erg snelle levering!

Nee.

JJE

Mooi verpakt, leuke samples erbij, snelle verzending. Mijn favoriete webshop voor mijn huidproducten!

Minouch Rijkse

Duidelijke site, snel kunnen vinden wat ik nodig had. Helemaal fijn is dat je tot redelijk laat kunt bestellen om het de volgende dag nog in huis te hebben! Top!

Zoals eerder genoemd vind ik de tijd tot wanneer er volgende dag bezorging is een groot pluspunt. Daarnaast vond ik het ook erg leuk dat er samples bij mijn bestelling zaten.

Wellicht is het mogelijk om bij de bestelling te kunnen kiezen uit samples of aan te kunnen wat voor huidtype je hebt. Zelf heb ik een vette huid en kreeg ik producten voor een droge huid waardoor deze niet heel relevant voor mij waren. Haalt een beetje het idee van een testertje weg.