Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Smits

Super snelle webshop met veel mini’s!

Je krijgt mini’s erbij!

Perfect

Snelle service

Zo door gaan

I ordered several times an did not experience any problem with a product or delivery. Good webshop!

Fast delivery and always some nice samples are added to the order

None

Mw. C.

Super!

Vriendelijke klantenservice en ze leveren super snel.

Ga zo door!

Nvt

Geweldig! Ze hebben speciaal voor mij testers gemaakt en deze buiten hun normale verzendwijze verstuurd om een passende oplossing te vinden voor mijn huidproblematiek.

Alles wat u van een bedrijf kunt wensen!

Layla

Hele goede service. super snelle verzending! Ik vind alleen te dure producten. Ik heb (Mesoestetic Acne Imperfection Control) gekocht
10 ml tube voor 41,50 euro. Ik vind echt belachelijk zo'n...
10 ml tube voor 41,50 euro. Ik vind echt belachelijk zo'n kleine tube voor maar 41,50 euro.

ze zijn heel goede service.

kunnen jullie aub de prijs veranderen. Ik vind alles te duur. Speciaal voor zo'n kleine acne cream betaal je een dikke 41,50 euro.

Reactie Dermaskin webshops:

Beste Layla,
Beste Layla,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas kunnen wij geen prijzen veranderen omdat we deze opgelegd krijgen door onze leveranciers. Misschien kunnen we samen kijken naar een ander product? Neem gerust even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hartelijke groeten,
Marian - Dermaskin

L. Visscher

Als je mailt word je goed geadviseerd over de producten, snelle levering, volgende dag al in huis, veel mooie proefjes erbij om zo te proberen. Site is overzichtelijk en goede beschrijvingen erbij.

Goede adviezen als je hun mailt, snelle levering, veel proefjes erbij, leuke kortingen

Geen verbeterpunten ;-)

Artikel g3kocht, meteen volgende dag in huis, echt top!

Duidelijke site

Minder verpakkingsmateriaal

Stan witteveen

Erg goed, super snelle verzending

Verzending