9.7/10
9.7/10
Informatie op de webshop
9.5/10

Maureen van Promeren

Goede ervaring, duidelijke website, snelle en correcte levering

Erg tevreden over de producten :-)

Om beter kennis te maken met de producten zou ik de proefmonsters laten afwijken van de bestelde producten

Kevser

Goede producten en een leuke gift bij de bestelling.

Rosan slotboom

Prima!

Iets meer uitleg over product.

Ik heb serum ontvangen met daarbij een geel sponsje, sponsje gebruiken voor serum aan te brengen of voor gezicht reinigen of?

Ch. de H.

Super fijne webshop. Snelle leveringen en als je een vraag hebt ook heel snel een antwoord. Goede producten en een leuke gift bij de bestelling.

De snelle leveringen en klantvriendelijkheid zijn top.

Ga zo door!

Madelon Assmann

Goede en snelle levering. Veilig verpakt. Leuk dat er samples meegestuurd worden

Extra samples
Veilig verpakt

Renee

Snelle verzending en er zat zelfs iets extra's bij.

Kaya

Snelle levering en goed ongepakt

Verzending is snel

Graag sneller reageren per email

Reactie Dermaskin webshops:

Beste Kaya,
Hartelijk dank voor je positieve review. Je schrijft dat wij sneller moeten reageren per mail. Je had een verkeerde postcode ingevuld en hebt ons daar om 10.27 over gemaild. Wij hebben je de 1e reactie gegeven om 10.35 en zoals wij vragen tijdens het bestelproces (en het staat op onze website), controleer even je bestelling omdat hij meteen ingepakt en verzonden wordt en wij niets meer kunnen veranderen. Om 10.51 heb je gereageerd en wij weer om 10.56 Heel eerlijk gezegd snap ik niet hoe wij sneller moeten reageren per mail omdat wij binnen 5 minuten (2x) een reactie hebben gegeven.

Hartelijke groeten,
Marian

Kevser sogut

Online producten besteld volgende dag ontvangen. SUPER producten en snelle service!!

Amra

Superblij met de producten van Image! Ik ben met name fan van Image Skincare Prevention Daily MATTE Moisturizer SPF32.

Wegens de fijne service, het bestelgemak en een mooi overzicht...

Een mooi overzichtelijk website! Daarnaast laten jullie de klanten kennis maken met andere producten door leuke cadeau’s erbij te doen. Ook de klantvriendelijkheid en snelheid van de bestellingen maakt het bestelproces leuker!

Tot nu toe geen verbeterpunten of tips.. Wellicht de verwarring wat betreft dermaskin en tophuid duidelijker naar voren brengen? Ik kan mij voorstellen dat sommige klanten hier in de war raken.

Sabine

Super snelle levering, heerlijke producten. Met duidelijke omschrijvingen, zodat je precies weet wat je kunt bestellen. Fijne cadeautjes, erg aardig de miniaturen fijn voor de vakantie. Ik bestel...

Goede beschrijving en omschrijving van de producten.

Nou ik ben dik tevreden, zou graag alle bedrijven zo zien😉