Informatie op de webshop

Will

Super ervaring, ‘s avonds laat besteld en volgende dag geleverd met leuke extra’s.

Snelle levering, leuke extra’s, betrouwbaar

Zorgen dat alle producten op voorraad zijn

Zuidwijk

Overzichtelijk, duidelijke informatie en makkelijk te bestellen

Duidelijke informatie, zo kon ik snel een keuze maken.

Yildiz

Super snelle levering waar ik van hou

De snelle levering ja

Heb ik niet

Elsa carwanda

Super! Snelle verzending. Ben enorm te vreden

Ik heb mijn producten snel ontvangen

Misschien kan er gesorteerd worden op type huid?

Tessa Sep

Super snelle levering! Nog nooit meegemaakt dat een product niet leverbaar was. Inmiddels al verschillende producten uitgeprobeerd en nooit een slecht product gehad! In één woord TOP vooral voor je...

Snelle levering, goede kwaliteit producten!

Henny Blom

Super goede ervaring.. De pruducten worden snel geleverd, en vaak kun je een kortingcodes gebruiken.. Daar word ik heel blij van.. De uitleg bij de producten is ook super duidelijk en wanneer je...

Klantvriendelijk, de site is super duidelijk.

Selin Cenik

Super. Duidelijke informatie over producten, snelle levering, leuke samples en goeie klantservice!

De klantservice vond ik er goed! Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of ik ergens een sample van mocht om het uit te proberen en had deze gelijk gekregen. Gelijk daarna de aankoop gedaan.

Langere tijd om iets te bestellen in plaats van 15:30 voor de volgende werkdag.

Reactie Dermaskin webshops:

Hi Selin,

Dank je voor je leuke review. In onze webshops www.tophuid.nl en www.bestecreme.nl kun je Image Skincare tot 23.30 bestellen☺

Team Dermaskin

Ebru de Jong-Mizrak

Al een aantal keer een bestelling geplaatst. Na de bestelling krijg je meteen een mailtje met ordernummer. De producten worden super snel verzonden!

Producten zijn zoals omschreven.
Snelle levering.
Goede afhandeling.

Nadia van den Oord

Super snelle service! Ook bij telefonisch contact heel erg vriendelijk geholpen. Daarnaast leuke acties, heel fijn!

Josien Dudok van Heel h

Webshop is prima. Maar als je hulp nodig hebt is de enige die je kan helpen Marjan. Zelfs als ze met vakantie is reageert ze super sbel

Snelle levering . Mooi en divers assortiment

Een tweede Marjan zij is de draagster van het bedrijf. Altijd super vriendelijk behulpzaam