Informatie op de webshop
Snelheid verzending

Marviëlla

Klantvriendelijkheid is top 10+ En vooral leuk dat je kleine cadeautjes krijgt en het was allemaal heel netjes ingepakt!

Snelheid verzending

Informatie op de website.

Fouzia

Super snelle levering. 1 woord; GEWELDIG!

De klant optie die vele niet hebben.

N.v.t.

Sherien

Super snelle service en leuke cadeautjes krijg je erbij??

Snelle service

Geen verbeterpunten, blijf zo doorgaan!

Sarah

Op Dermaskin vond ik meteen wat ik nodig had, van hoogwaardige kwaliteit. Ik gebruik nu een Vitamine C serum en een hydraterend serum en mijn huid is echt heel erg opgeknapt. Ik ben echt heel erg... Op Dermaskin vond ik meteen wat ik nodig had, van hoogwaardige kwaliteit. Ik gebruik nu een Vitamine C serum en een hydraterend serum en mijn huid is echt heel erg opgeknapt. Ik ben echt heel erg tevreden en zal mijn vervolgflesjes zeker weten weer via Dermaskin bestellen. Het was er ook binnen 1 dag!! Love it.

Snelle verzending, hoge kwaliteit producten, veel informatie

geen aanmerkingen

Sanae

Super goede service! De bestelling is ook snel geleverd en hierbij krijg je 2 testers geleverd. Zeker aan te raden en ik zal voortaan hier al mij producten bestellen. Ik ben tevreden?

Snelle service

Alles is top!

Sizzers

Top !snelle service fijne producten

Kevin C.

Mijn facial cleanser is makkelijk te vinden in de webshop. Ik word heel goed geinformeerd waar mijn bestelling is in het order proces. Tot slot krijg ik naast mijn cleanser ook nog meerdere samples... Mijn facial cleanser is makkelijk te vinden in de webshop. Ik word heel goed geinformeerd waar mijn bestelling is in het order proces. Tot slot krijg ik naast mijn cleanser ook nog meerdere samples in een fraai blauw zakje. Ik ben dik tevreden!

Order notificaties. Ik krijg veel updates per mail over mijn bestelling.

Loyaliteitskorting afgestemd op het product wat je hebt gekocht. Nu is die kortingsbon die erbij zit voor mij niet van toepassing.

Juliette

Niks op aan te merken. Goede ervaring.

Snelle levering, leuke samples.

Het zou fijn zijn als er vaker kortingscodes beschikbaar zijn voor bestellingen onder de 50 euro.

Marieke

Snel besteld (heel makkelijke en gebruiksvriendelijke webshop) en daarna súper snel geleverd!

Als je hier besteld krijg je bij grote bestellingen korting én nog een kleine attentie. Altijd leuk om een verrassing erbij te mogen ontvangen!

De huidshop

Ik heb goede ervaringen, ik bestel graag bij deze webshop mijn huidproducten.

Snel, overzichtelijk en goeie service