9.8/10
9.7/10
Informatie op de webshop
9.7/10

Amal Loonsri

De webshow is lekker overzichtelijk ingedeeld, het leuke ervan is dat de kortingen direct zichtbaar zijn.

Leuke en lieve medewerkers, en super leuk dat je na eem beoordeling persoonlijk wordt bedankt, wat ook heel leuk is de giftcadea dat is echt een pluspunt bij jullie!

Misschien dat er in de toekomst nog een uitgebreider assortiment komt met cosmetica etc

Ellen

Ik zocht een serum met vitamine C. Ik was niet op zoek naar een specifiek merk, maar kende Medik8 wel. Uiteindelijk gevonden bij Dermaskin.

Website geeft veel informatie

Esra

Heel gebruiksvriendelijke webshop!

Verandering in cadeau eventueel en bij een lagzr bedrag al gratis verzending?

Mevrouw TS

Prima webshop. Ruime keuze aan producten, zeer snelle levering en toch een vrij persoonlijke benadering. Ik ben zeker vaste klant geworden.

Ik vind jullie toppers. Levering verloopt zonder problemen, goede communicatie en ook leuk dat jullie samples meegeven.

Nathalie

Ik ken weinig bedrijven die zo klantgericht zijn. Wanneer ik ‘savonds laat, lees na 22:00 uur, een e-mail stuur met een vraag krijg ik vaak nog binnen een uur antwoord. Marian geeft altijd hele...

Klantgericht, meedenkend, goede adviezen, deskundig

Ga zo door!

Lin

Alles verliep goed. Super snelle levering. Ik kreeg de producten de volgende dag al in huis, prettig!

Bouchra

De webshop is duidelijk en overzichtelijk kan snel de producten zoeken waar naar ik opzoek ben heel fijn !!

Geen verbeter punten

K. Raggani

Helemaal top!

Sturen altijd leuke cadeautjes mee met een bestelling :)

Hilal Yilmaz

Betrouwbaar en snelle levering. Daarnaast woorden uw vragen ook snel geantwoord op een klantvriendelijke manier. Zowel de aankopen doen via deze webshop en de producten zijn aanraders.

Snelle levering, de producten komen juist en heel aan, geen enkele beschadiging. Daarnaast krijgt je ook staaltjes bij, waarbij je een kans maakt om producten eerst uit te testen. Klantenservice top.

Ik heb geen enkele negatieve opmerking als een aanrader voor jullie. Jullie zijn goed bezig zoals jullie het nu al doen.

Henny Koningh

Prima webshop en overzichtelijk.

Snelle levering en snelle reactie op een vraag via de e-mail.

N.v.t.