9.8/10
9.7/10
Informatie op de webshop
9.7/10

Nadine

Zeer snel en netjes gereageerd op mijn klacht. Daarnaast ook goed advies gekregen over een product waar mijn huid nu goed op reageert. Mijn huid is weer een stukje mooier en gezonder geworden....

Snelle reactie

Sergei

Very rich choice of products, always updated range of skin care products, good discounts and fast delivery. Always a free gift included! Very positive impression!

Sisca van Buren

Eerste keer besteld, snelle levering, netjes verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Valentijn

Super, erg blij mee. Ik woon nu in Parijs maar kon mijn pakket laten bezorgen in Amsterdam.

Assortiment, manier van versturen, klantervaring pakketje en bestelling. Customer service ook top.

A. Zwaan

Duidelijke webshop, eenvoudig om een bestelling te plaatsen.

Grace

Geweldig dat ik er een monstertje bij heb gekregen, zou super zijn als daar een kleine beschrijving bij word gegeven bv wanneer,hoe en waarom gebruiken

Groetjes Grace van der Voorn

Zie ervaring webshop

Reactie Dermaskin webshops:

Hoi Grace,

Dank je wel voor je positieve review. Op de faktuur (rechtsboven) staat dat je de beschrijving van de producten (incl. proefjes) kunt terug vinden op onze webshop. Heb je vragen over het gebruik van een product mag je ons natuurlijk altijd even mailen of bellen voor advies.

Groetjes,
Marian

J-keulen@outlook.com

Via iemand gewezen op jullie producten. Zou zelf niet zo snel jullie winkel bezocht hebben.meer voor de bekend klinkende namen gaan.

Prima producten

Iets meer uitleg over gebruik

Ikram chouham

Zeer goed

Amra

Ervaring is zeer positief! Mijn producten waren direct de volgende dag geleverd. De producten waren ook netjes ingepakt en ik kreeg er ook nog een leuke cadeau bij. Jullie stralen...

Zeker. Ik krijg bij vragen een snelle terugkoppeling en de bestellingen worden zeer netjes en snel bezorgd.

Momenteel geen. Ga zo door

Monique Louwerse

Snelle levering. En heel veel waardevolle proefjes. En klantvriendelijke oplossingen wat n positieve uitzondering op het internet shoppen

Gratis proefjes die de nodige waarde vertegenwoordigen
Snelheid opsturen bestelling