Hans van Elswijk

Alles per e-mail is voor oudere mensen vaak een probleem. En vooral onpersoonlijk. Met een telefoontje ben ik er toch uitgekomen.

De afrekening was ook niet in ordelijk had een...

De afrekening was ook niet in ordelijk had een onderhandse geldlening en geen hypotheek beide stonden op de rekening. Ben er zelf achtergekomen dat ik € 619,09 te veel had betaald. Ook bij de notaris kunnen er fouten worden gemaakt maar wel erg slordig.
Na een telefoontje heb ik het dezelfde dag terug gestort gekregen incl. een credit nota. Snel en netjes opgelost.

Ik geef daarom geen antwoord op de onderstaande vraag. Dat kan niet ik moet het invullen.als iemand er naar vraagt zal dit verhaal altijd blijven hangen.

M vr. gr. Hans van Elswijk

Dantuma, Stein en Verschuren

Zeer betrokken, snel en deskundig

Wij zijn erg tevreden over dit kantoor. Snel, deskundig en flexibel.

particulier

Prettige en goede ervaring

deNotarissen

Vriendelijke, persoonlijke notarissen die ons goed geholpen hebben

Heel prettig en kundig geholpen.

Snel en geheel naar tevredenheid ontvangen, geadviseerd en afgehandeld

Paul Smeets

Een goede en vakkundige voorlichting. Altijd contact met 1 notaris. Alle vragen werden met geduld en begrip behandeld.

Rob Plas

Prima. Ik hoefde weinig voor te bereiden en het product bevatte criteria waar ik zo snel niet aan gedacht zou hebben.

Vlot en geheel naar tevredenheid afgehandeld