Heerlijk gegeten! Vriendelijke en gastvrije bediening, fijne sfeer.

Prima prijs kwaliteit, ietwat kleine tafel met 5 personen. Weinig sfeer (geen muziek)

Het was erg leuk! Super lekker eten en de bediening is top! Het steengrillen was heerlijk en leuk om te doen! Wanneer het vlees op was konden we om meer vragen (zat bij de prijs in)! Mooie locatie!

E. Collee

Goed. Gezellig en lekker

Jansen

Heerlijk genoten van steengrill en top bediening ;)

Den uyl

Steengril was goed lekker vlees maar weinig keus. lieve bediening maar toetjes zou ik daar niet aanraden op een bord waar 2 zielige balletjes ijs en slagroom op lag met streepje karamel en 3 brokjes... Steengril was goed lekker vlees maar weinig keus. lieve bediening maar toetjes zou ik daar niet aanraden op een bord waar 2 zielige balletjes ijs en slagroom op lag met streepje karamel en 3 brokjes chocolade. En dat voor 7.50 euro en partner met zoon hadden toetje 12.50 p.p. maar je kon het weg blazen en ouders hadden koffie die al ver voor ons dessert gebracht was. Dus nagerecht zou ik nooit meer nemen daar

Reactie Den Draeck:

Goedemiddag Jeanette, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review in te vullen. Ik heb jullie gisteren samen met mijn collega bediend (alleen ik ging toen eerder weg). Wat jammer om te... Goedemiddag Jeanette, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review in te vullen. Ik heb jullie gisteren samen met mijn collega bediend (alleen ik ging toen eerder weg). Wat jammer om te horen dat het dessert zo is tegen gevallen vooral qua portie. Ik heb het er nog met jullie over gehad dat je bij het dessert om te delen gewoon van elk dessert een gehele portie krijgt. Ik ga dus even met de keuken bekijken hoe dit is mis gegaan. In de toekomst hopen we jullie graag nogmaals te ontvangen en zullen er dan alles aan doen dat jullie ook over de dessertjes tevreden kunnen zijn. Dankjewel nogmaals voor je reactie, ik ben blij om te horen dat je van de rest hebt genoten. Vriendelijke groet, Sanne

Erg gezellig en prima prijs