E. Moes

Alles was keurig en lekker. Goede bediening. Heerlijk steengrillen via social deal!

Ton de Bondt

Lekker gegeten voor een schappelijk prijsje in een leuke entourage. Mede door de vriendelijke en attente aandacht van uw medewerker Artur.
Echt een AANRADER!!!

Ronald Van Essen

Eten was heerlijk, maar wat ons het meeste bekoorde was de hulpzaamheid en de interesse voor de gasten. Ik ben tijdelijk moeilijk ter been, maar de hulp met verplaatsen was echt uitstekend. Ik vind...

Dennis van der Veen

Heerlijk gesteengrild!

Wederom heerlijk gegeten met gezellige achtergrondmuziek.
Het was een rustige avond met toch een prettige en gezellige sfeer.

Dennis van B.

An sich prima eten. Alleen erg trage bediening. We hadden al een halve fles wijn op, we drinken niet heel snel, voor we überhaupt eten konden bestellen.
We kwamen 18.40 binnen en konden even...

Beste Dennis van B,

Wij danken u voor uw eerlijke feedback.
Wij betreuren het ten zeerste dat de avond niet zo is verlopen, als dat u had gehoopt.
Echter zijn wij van mening dat de service hier beter had gemoeten en daarom willen we u uitnodigen om met 2 personen bij ons te komen steengrillen. Wij willen u een steengrill arrangement aanbieden (exclusief drankjes).

Mocht u hiervan gebruik willen maken, zou u mij een email willen sturen onder vermelding van uw naam. Dit kan naar manager@den-draeck.nl

Wij hopen dat u, uw review wilt herzien en dat wij u nogmaals mogen verwelkomen bij Den Draeck.

Tatjana

Het eten was over het algemeen lekker. Echter stond op de site van de wonderbox dat er rekening gehouden worden met allergenen, in mijn geval melk en gluten. Omdat ik vrij ruim van te voren...

Beste Tatjana,

Stefan

Het eten was heerlijk, het enige wat heel jammer was dat we pas na een uur werden gevraagd of we wouden steengrillen terwijl we al lang hadden aangegeven dat we dat wouden. Daarnaast kwamen er...

Beste Stefan,

Jeroen van Zandwijk

Heerlijk gesteengrild vlees was van goeie kwaliteit en goeie bediening

Hans

Ontspannen en leuke sfeer. Goed eten.