de Laat

Heel goed!

Op tijdcen goede kwaliteit.

Maria De kort

Kon beter

Reactie geven op je vraag

Hoge kosten om iets te retourneren. Dit houdt mij tegen nog iets te bestellen. Mijn zoon vond de pennen niet fijn. Terug sturen is ongeveer even duur als de pennen houden, maar daar doen we nu dus... Hoge kosten om iets te retourneren. Dit houdt mij tegen nog iets te bestellen. Mijn zoon vond de pennen niet fijn. Terug sturen is ongeveer even duur als de pennen houden, maar daar doen we nu dus niks mee. Zal nu maar ergens anders een pen kopen, die hem wel bevalt.

Rick Lindeman

Duidelijke niche

Niet alles komt uit de filter

Kelly Renders

Heel goed

Fijne spullen, op een redelijk tempo geleverd ( ik hou er niet van als alles de volgende dag er al is), alles veilig tot hier geraakt en doet wat t moet doen

Nelleke Noorduijn

Ik wist helemaal niet dat het bestond, de online bestelling werd wel héél vlot in mijn brievenbus gevonden! Fijn om te weten dat jullie bestaan. Vooral voor mijn kleine kleindochter (2½ jaar), die... Ik wist helemaal niet dat het bestond, de online bestelling werd wel héél vlot in mijn brievenbus gevonden! Fijn om te weten dat jullie bestaan. Vooral voor mijn kleine kleindochter (2½ jaar), die nú al héél erg linkshandig is!

Ik was op zoek naar linkshandige schaar, en vond heel snel wat ik zocht

Op dit moment geen bijzonderheddn

PJ Jongewaard

Een gegoede zaak

Gegoede schrijfmiddelen

Ook leuk als er tekenstiften en tekeningpennen te koop zijn.

Ieke Rosevink

Wat een fijne artikelen voor ons voor 3/4 deel bestaande uit linkshandige gezin?

Veel handige artikelen waar ik vaak lang naar had gezocht elders, maatbeker bijvoorbeeld!

meer informatie, boeken, tips over linkshandige hulpjes, rekening houden met linkshandigheid, daar heb ik nog wel interesse naar namelijk.

PW Carels

leuk aanbod voor de linkshandige personen

Sabine Hakkenbroek

Top!
Top!
Bij het bestellen had ik per ongeluk mijn adres niet helemaal volledig ingevuld, waarop ik al snel na het bestellen hierover een bericht ontving. Zo kon het product alsnog snel worden geleverd.
Mijn dochter is helemaal blij met haar scharen. Nu kan ze eindelijk lekker knippen/knutselen zonder gedoe.

Vriendelijk, Snelle lever tijd en makkelijk contact leggen.

Geen verbeterpunten

Mieke Heuker of Hoek

Snelle levering, prima

Vriendelijke site

Te weinig uitleg waarom producten handig zouden zijn voor linkshandigen.