Laura

Interessande en nuttige producten

Goede website

Iets mis met de betaling met de bancontact- kon het vervaldatum niet correct invoeren

Angela

Snelle en correcte service en levering

Sj Terwel

Nadat de bestelling niet bezorgd was door de post, ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de eigenaresse. Ze heeft nogmaals het pakket verzonden en zodoende kwam het nog op tijd aan.... Nadat de bestelling niet bezorgd was door de post, ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de eigenaresse. Ze heeft nogmaals het pakket verzonden en zodoende kwam het nog op tijd aan. Veel complimenten

Snelle reactie via de mail.

Meer producten in de mail. Vooral voor de mensen in de electronica.

Sj Terwel

Nadat de bestelling niet bezorgd was door de post, ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de eigenaresse. Ze zorgen ervoor dat de bestelling nogmaals verzonden wordt en zodoende was t... Nadat de bestelling niet bezorgd was door de post, ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de eigenaresse. Ze zorgen ervoor dat de bestelling nogmaals verzonden wordt en zodoende was t pakket nog op tijd binnen. Heel veel complimenten.

Bij communicatie via mail snel antwoord.

Nog meer linkshandige dingen op de site zetten. Vooral voor mannen in de electronica

Marijke Van Diggelen

Uitstekende ervaring, was het huisnummer vergeten, werd ik keurig gebeld 👍

Uitstekende service!

Zeer goede service en snelle levering

Snelle levering.
Goede materialen

Prima snelle levering

Hans K.

Prima producten welke logischerwijs voor linkshandigen verrekte (links) handig zijn.

Nee.
Daarmee bedoel ik te schrijven wat zou moeten opvallen aan linkshandige producten anders dan dat ze voor genoemde doelgroep zijn?

Er zijn nou eenmaal weinig toegepaste producten doordat wij als linkshandigen onszelf weten aan te passen aan de rechtshandige wereld. Dat er toch een flink aanbod van producten is vind ik klasse.... Er zijn nou eenmaal weinig toegepaste producten doordat wij als linkshandigen onszelf weten aan te passen aan de rechtshandige wereld. Dat er toch een flink aanbod van producten is vind ik klasse. Door blijven zoeken en oren te luisteren leggen in de markt. Linkshandige vorkjes met kartelrand aan juiste zijde. Erger mij altijd opnieuw weer aan de frikandel speciaal met bijgeleverde rechtshandige vork. Maarja, plastic hè, wordt een lastige.

Kim

Snelle verzending, bestelde scharen zijn geschikt voor kleuter en werken goed.

Enig klein minpuntje is gebrek aan kleurkeuze van de door mij bestelde scharen. Groen/oranje is niet mijn favoriet

Gevonden op internet bij zoektocht linkshandige schaar

Nee, maar het is slim dat u na afloop omvde mening van de klant vraagt.