Sharon Colpaert

Goede service, producten van goede kwaliteit

grote keuze, zeer vriendelijk

niets op aan te merken

Ik heb u leren kennen via uw bijdrage op de radio op de dag van de linkshandigen.

Duidelijke website, goede indeling naargelang het soort product.

Zeker maar aandacht besteden aan een stevige verpakking voor de zendingen. Mijn zending (ordernr. 3125) was zeer beschadigd, er ontbrak zelfs een product.Mijn vraag is wie nu instaat voor het product dat niet geleverd werd? (Originele Schoolvulpen Bruynzeel linkshandig)
Ik stuurde deze opmerking door via de klantendienst, tot dusver kreeg ik nog geen reactie.

Eveline

Ik had een aantal producten besteld. Toen de envelop per post bezorgd werd bleek deze open te zijn en zat er maar een (klein) gedeelte van de bestelling in. Na dit gemeld te hebben bij de... Ik had een aantal producten besteld. Toen de envelop per post bezorgd werd bleek deze open te zijn en zat er maar een (klein) gedeelte van de bestelling in. Na dit gemeld te hebben bij de LinkshandigenWinkel werd dit bijzonder correct opgelost door Sandrine. De resterende producten zijn nagezonden ( zonder kosten). Super service!
Ik ben trouwens ook erg blij met de bestelde producten :-)

Roelants

Goed contact maar bestelling 3075 nog steeds niet toegekomen op 23/8 en al van 16/8 onderweg. Afleveradres zou zogezegd fout zijn....

unieke collectie

afleverdienst postnl werkt niet super

Nicole

Top winkel met hele goede producten. Ook heel snel geleverd.
Mijn dochter is heel blij met o.a.de schaar die we hier hebben gekocht.

Echt goede kwaliteit producten

Lydia