Kelly Renders

Heel goed

Fijne spullen, op een redelijk tempo geleverd ( ik hou er niet van als alles de volgende dag er al is), alles veilig tot hier geraakt en doet wat t moet doen

Nee

Nelleke Noorduijn

Ik wist helemaal niet dat het bestond, de online bestelling werd wel héél vlot in mijn brievenbus gevonden! Fijn om te weten dat jullie bestaan. Vooral voor mijn kleine kleindochter (2½ jaar), die... Ik wist helemaal niet dat het bestond, de online bestelling werd wel héél vlot in mijn brievenbus gevonden! Fijn om te weten dat jullie bestaan. Vooral voor mijn kleine kleindochter (2½ jaar), die nú al héél erg linkshandig is!

Ik was op zoek naar linkshandige schaar, en vond heel snel wat ik zocht

Op dit moment geen bijzonderheddn

PJ Jongewaard

Een gegoede zaak

Gegoede schrijfmiddelen

Ook leuk als er tekenstiften en tekeningpennen te koop zijn.

Ieke Rosevink

Wat een fijne artikelen voor ons voor 3/4 deel bestaande uit linkshandige gezin?

Veel handige artikelen waar ik vaak lang naar had gezocht elders, maatbeker bijvoorbeeld!

meer informatie, boeken, tips over linkshandige hulpjes, rekening houden met linkshandigheid, daar heb ik nog wel interesse naar namelijk.

PW Carels

leuk aanbod voor de linkshandige personen

Sabine Hakkenbroek

Top!
Top!
Bij het bestellen had ik per ongeluk mijn adres niet helemaal volledig ingevuld, waarop ik al snel na het bestellen hierover een bericht ontving. Zo kon het product alsnog snel worden geleverd.
Mijn dochter is helemaal blij met haar scharen. Nu kan ze eindelijk lekker knippen/knutselen zonder gedoe.

Vriendelijk, Snelle lever tijd en makkelijk contact leggen.

Geen verbeterpunten

Mieke Heuker of Hoek

Snelle levering, prima

Vriendelijke site

Te weinig uitleg waarom producten handig zouden zijn voor linkshandigen.

Gea Schelling

Alles goed te vinden op de site en snelle en goede levering

Duidelijke site en belofte wordt waargemaakt

Heb ik niet

J de Waal

Duidelijk en snel

Geen oordeel

Geen oordeel

Mirjam Meijer

Top

Gewoon de linkshandige spullen die we nodig hebben.