Van Brummen

Erg fijn bedrijf

Zou fijn zijn als er starter produkten zijn zoals de airbrush apparaat. Is gelijk een grote aanschaf als je niet zeker bent als je er echt verder in Wil.

Jolijn Slemmer

Ik heb dit bedrijf via Facebook ontdekt.
Ook veel van hun live uitzendingen geleerd.
Ze hebben echt alles wat ik nodig heb om thuis ook aan de taarten te werken bakken en bekleden. Ik heb dit bedrijf via Facebook ontdekt.
Ook veel van hun live uitzendingen geleerd.
Al regelmatig bestellingen gedaan.
Ben dik te tevreden.

Angelique

Regelmatig bestel ik bij deleukstetaarten met heel prettige ervaringen.

Ik zou makkelijk meer kopen met uitgebreidere beschrijvingen, evt et foto’s van de producten. En tips voor combinaties. Zowel voor de ingrediënten, de soorten fondant als de uitstekers etc.

Ilse Cornette

Heel groot assortiment aan producten. Hele vlotte levering.

Geen.

Farah

Heel leuke bedrijf

Liliane Raeymaekers

Ze hebben een ruime keuze aan artikelen en goederen en een correcte prijs

Neen

Janny Van Doesburg

Zeer snelle levering en geweldige service via klantencontact.

Niets meer versturen via GLS, dat geeft alleen maar problemen en vertraging.

Nazli Bayaz

Heel goed

Anja worst

Janneke Schreurs

Ik leerde deleukstetaartenshop kennen door jullie geweldige filmpjes op YouTube. Dus ik besloot daardoor bij jullie te bestellen. Fijne webshop, fijne Facebook site. En mijn vraag wordt snel... Ik leerde deleukstetaartenshop kennen door jullie geweldige filmpjes op YouTube. Dus ik besloot daardoor bij jullie te bestellen. Fijne webshop, fijne Facebook site. En mijn vraag wordt snel beantwoord via Messenger. Dus ik ben zeer tevreden.