Esther de Ruig

Snelle en duidelijke reactie op mijn mail

website erg onoverzichtelijk. de filters werken niet zoals gewenst

Els Goddard

Snelle bezorging maar product had scheuren

Helaas zat in de fondant op rol meerdere deukjes en scheurtje. Bij het erop leggen zag je dit nog meer en heb ik het fondant weg kunnen gooien. Jammer.

Reactie Deleukstetaartenshop.nl:

Beste Els , vervelend om te vernemen dat product niet in orde was. We hebben een mail naar je gestuurd met een oplossing . Vr Gr De Leukste Taartenshop

Katrien Meersman

Super vlotte service

Linda Bongers

Kan niets bedenken

Rosella Wentzel

Snelle levering, lekkere producten ik ben zo tevrede gooi nu de website opnieuw open om nogmaals te bestellen. Enige minpuntje is de matige uitleg op de verpakking maar dit hebben ze expres in beeld... Snelle levering, lekkere producten ik ben zo tevrede gooi nu de website opnieuw open om nogmaals te bestellen. Enige minpuntje is de matige uitleg op de verpakking maar dit hebben ze expres in beeld gedaan met een qr code om plek te besparen en om het in meerdere talen aan te kunnen bieden vermoed ik. Dus vanuit dat perspectief handig maar niet voor de gene die het product koopt. Ook zou beter aangegeven moeten worden op de website welke ingrediënten je nodig heb bij het maken van het recept.

Zie feedback hierboven

Naima Ch

Heel goede ervaring en producten snel geleverd.Laatste bestelling was beschadigd geleverd maar na contact snel opgelost en nieuwe product opgestuurd en extra geschenkje.Dank je wel!

Karin Tielemans

Levering kwam snel en was perfect inorde.
Levering kwam snel en was perfect inorde.
De filmjes die jullie bij bepaalde taart/gebak voorbeelden zetten, worden heel positief ervaren. Duidelijk uitleg en vermelding van gebruikte producten.

Ik deed onlangs 2 bestellingen. Beide keren heb ik mijn bestelling moeten herdoen omdat website vastliep bij het registreren en betalen.
Doordat ik moest herbeginnen was ondertussen ook mijn...
Doordat ik moest herbeginnen was ondertussen ook mijn winkelmandje leeg. Alles terug opnieuw moeten opzoeken en herbeginnen

Jamilla Riebot

Het product is duidelijk omschreven alleen een duidelijkere gebruiksaanwijzing zou top zijn.

Hele snelle levering!

Mevrouw Rachel von Raesfeld Meyer