Anonym

Sehr netter Kontakt, auch telefonisch. Stoffe ganz schnell da, Qualität super. Jederzeit wieder!

Een zeer snelle service, keurig verpakt.
Een factuur er bij hoe klein je order ook is.

Snelle levering en goed verpakt. Klein foutje bij telefonisch contact maar wel voldoende hoeveelheid stof gekregen, maar wel zeer vriendelijk contact.

Goed verpakt en snelle levering.

Beter systeem als het aankomt op hoeveel stof er nog beschikbaar is.

Ria Lommerse

Ik ben al meerdere malen klant geweest en supertevreden over de kwaliteit van de stoffen en de snelle bezorging.

Duidelijk en goed overzichtelijk als jd iets zoekt. En vooral leuke samenstelling van bv de katoenen kinderstoffen

Caroline

Duidelijke plaatjes met goede beschrijving van de stoffen, Goed aan te geven hoeveel er nodig is en vlotte levering,

Duidelijke plaatjes met goede beschrijving stoffen,

Mogelijkheid om stoffen uit te zoeken op kleur en deze dan in 1 overzicht te kunnen zien. ongeacht het materiaal,

Jufke

Ben uiterst tevreden. Goede kwaliteit stof en vlotte levering!

Zie hierboven

Nvt

Maaike Jansen

Goede ervaring, netjes alles afgehandeld.

Bellen als iets niet op voorraad is, al dezelfde dag, echt heel netjes

Liza Trofimova

Goede ervaring. Snelle verwerking.

Snelle verwerking. Goede overzicht.

Website is wat gedateerd. Mag wat hipper uitzien. En daarnaast vind ik dat er meer stoffen mogen komen, zoals van het merk qjutie bijvoorbeeld. Meer keuzes in prints.

Mariette

Super goede service en snelle afhandeling van de bestelling. Kom zeker nog een keer terug

Ik twijfelde over een stof keuze en heb dit bij opmerkingen gezet en zij hebben er iets super leuks bij gezocht

Vraag ivm betaling gestuurd ( was helemaal niet duidelijk en efficiënt ) maar heb geen reactie gekregen. Bij ontvangst van de stoffen bleken 3 van de 6 stoffen compleet scheef geknipt.
Jammer...

Mooie kwalitatief goede stoffen aan concurrentiele prijzen.

Betalen via Bancontact kiezen (normaal via banking app) echter via overschrijving moeten betalen. Geleverde producten niet correct geleverd

Reactie Dekkersstoffen.nl:

Beste anonieme klant,
Wij hebben u een mail gestuurd, maar daar heeft u niet op gereageerd.
Zie onderstaande:
Klachten lossen wij altijd op , maar dan moeten wij wel weten of die er zijn.

Beste,
Hij staat op wachten op betaling.
Ik stuur u de gegevens.
Er staat geen huisnummer bij!
Mit freundlichen Grüßen,
With kind regards,