Petra

Heel goed. Snel en adequaat.

Snel en aardig.

Goed, via dit bedrijf kreeg ik wat ik had bedoeld, in tegenstelling tot een ander bedrijf die me echt rommel had toegestuurd

Goede prijs!

Leuke webshop met veel diverse stoffen.

Klantvriendelijkheid. Na een verkeerde levering heb ik gemaild en direct binnen een aantal dagen de goede stof alsnog binnengekregen.

Laura Kraaijeveld

Snelle levering, mooie stoffen!

Mooie prijzen, snelle levering

Recht afknippen/snijden van de stoffen. De maat van 140 cm breed en 100 cm lang had ik precies nodig om hem door de midden te knippen zodat ik 2 gelijke maten had van de stof. Helaas was het scheef afgeknipt waardoor ik hem niet goed kon gebruiken zoals ik gewild zou hebben.

Positieve ervaring, snel en efficiënt, de prijs valt heel erg goed mee!

Ze bieden gratis staaltjes aan wat een zeldzaamheid is en heel interessant, dan kan je de stof eens zien en voelen vooraleer je definitief koopt.
ze zijn snel in service, goed van prijs.

totnogtoe geen gevonden

Trijntje

Vlotte levering, goed verpakt en ook nog een mooi patronenblad erbij. Heel tevreden.

Ik heb er geen gebruik van gemaakt, maar vind het erg bijzonder dat stofstaaltjes gratis aangevraagd kunnen worden.

Mijn winkelmandje werd telkens geleegd. Zelfs tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit vond ik wel vervelend.

H den Braber

Prachtige stoffen, mooie prijs, super service.
2 jaar geleden leuke sterren stoffen gekocht voor de babykamer, nu mooie kindertricot gekocht voor mijn zoontje van 20 maanden en voor mezelf,...

Voordelige stoffen, super goede service, snel geleverd kortom top!!

Heel tevreden. Stof besteld en 2 dagen later thuis bezorgd. Prima!

Zeer overzichtelijke website. Indien nodig kun je opbellen of mailen.

Y hofstra

Mooie stoffen veel keus en super snelle levering.Goedkoop Kwalitatief uitstekend mooie site ?