Ik heb lang moeten wachten op de bestelling en toen ik na 8 dagen een berichtje stuurde werd ik terug gebeld. Er was iets mis gegaan met de administratie. Het pakje werd toen 3 dagen later bezorgd.

Goede website en fijn dat je kleine lapjes kunt bestellen

administratieve verwerking kan dus beter.

P

Prima, het aangeraden garen komt niet overeen met de stof. Stof is in het echt veel lichter dan de afbeelding, dat was behoorlijk balen.

Anna

Snelle levering, stoffen van goede kwaliteit.
Prima alles afgehandeld.

De snelle levering

Ik heb geen verbeteringen

Barremaecker anja

Mooie stoffen jammer genoeg bestelling nog niet ontvangen aan het wachten op dpd waar jullie mss niks aan kunnen doen toch ging geleverd worden op 16 03 en nu zijn we 21 03 en nog niks ontvangen

Duidelijke site en snelle levering

Anonym

Jederzeit wieder.

sonja

Super snel en goed

8op10

meerdere stoffen op webschop

Omdat ik niet thuis was tijdens de levering werd het pakketje bij een ophaalpunt afgeleverd. Die was alleen tussen 10.00 en 18.00 uur open. Ik loop elke dag tussen 09.00 en 18.00 uur stage en ga op vrijdag naar mijn ouders voor het weekend. Het nadeel is dat je dan tegen je baas moet zeggen dat je eerder weg moet omdat anders je pakketje weer wordt teruggestuurd naar Dekkers Stoffen.

Wolgam

Super Stoffe und die Lieferung innerhalb von 2 Tagen, besser geht es nicht. Alles Super.

Angélique van Houtert Marijnen

Lap stof besteld via internet. Prima geregeld. Was met 1 dag al bezorgd.

Niet in het bijzonder.

Er is met stift op de stof geschreven. Ik moet deze nog wassen maar ga er van uit dat het uitwisbaar is. Maar het is niet handig.