VVE NIEUW HAESTRECHT GOIRLE

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel, we hopen dat u geniet van de nieuwe wimpels!

Hendrik Scholte

Perfecte levering en alles goed omschreven doormiddel van informatie folders.

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel! We proberen bij bestelling van een vlaggenmast altijd zo goed mogelijke en zo duidelijk mogelijke informatie te geven. Fijn te horen dat u tevreden bent!

geert leenders

Verkeerde vlag toegestuurd

Reactie Dekker Vlaggen:

Helaas maken ook wij soms fouten.. We hebben uiteraard alsnog de nieuwe vlag toegestuurd!

Piet Bom

Zeer tevreden met snelle levering

Reactie Dekker Vlaggen:

Fijn dat u tevreden bent! We proberen altijd zo snel mogelijk te leveren (op werkdagen voor 16 uur besteld gaat dezelfde dag nog weg), we zijn natuurlijk altijd ook afhankelijk van PostNL. Maar we... Fijn dat u tevreden bent! We proberen altijd zo snel mogelijk te leveren (op werkdagen voor 16 uur besteld gaat dezelfde dag nog weg), we zijn natuurlijk altijd ook afhankelijk van PostNL. Maar we doen ons best!

Eric van Thiel

Het bestellen van de vlag was heel simpel, duidelijke website, uitleg en snel een keuze kunnen maken

Reactie Dekker Vlaggen:

Bedankt! We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie op onze website te plaatsen, fijn te horen dat u onze website duidelijk vindt!

jan wezeman

Reactie Dekker Vlaggen:

Bedankt voor uw positieve reactie!

Giorgio Ferri

Heel positief

Reactie Dekker Vlaggen:

Bedankt, we hopen dat u geniet van uw gemeentevlag!

J.F. Lankhuijzen

Goede omschrijving van het product en zeer snelle levering!

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel, we proberen altijd zoveel mogelijk nuttige informatie over het product op onze website te zetten!

A Barendrecht

Prettig