Rudy Adriaenssens

Zeer vreemd dat jullie al een rappel sturen op een tevredenheidsonderzoek, terwijl er nog niets geleverd is ?!?

Reactie Dekker Vlaggen:

Af en toe wordt een uitnodiging voor beoordeling eerder verzonden dan de bestelling geleverd is. Bijvoorbeeld bij een vlaggenmast met plaatsing, of bouwhekdoeken/ tafelvlaggetjes met een levertijd... Af en toe wordt een uitnodiging voor beoordeling eerder verzonden dan de bestelling geleverd is. Bijvoorbeeld bij een vlaggenmast met plaatsing, of bouwhekdoeken/ tafelvlaggetjes met een levertijd van 6-9 werkdagen. Omdat de uitnodiging automatisch gaat (zodat het eerlijk en onafhankelijk blijft) kunnen wij dit niet voorkomen. Het is natuurlijk niet verplicht om een beoordeling te geven, je mag de uitnodiging ook negeren. We vinden het wel vervelend dat klanten de uitnodiging dan als ongepast ervaren.

Ellis Van hezel

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.Dus kan ook nog niks zeggen

Josina Deurloo

Snel geregeld

Dank u wel!

Yves Detollenaere

Zeer correct en behulpzaam

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.

Hans van der Steen

Alles te krijgen omtrent vlaggen

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel, we doen ons best!

Ivo Bolders

Goed en duidelijk advies

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel, fijn dat we hebben kunnen helpen.

pa van dijke

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel, we wensen u veel plezier met de vlaggen!

M. van Bunnik

Zeer goede ervaring bij de bestelling van een wimpel voor mijn vaders 81e verjaardag .Ik had zelf een fout gemaakt in mijn bestelling, dit werd na een mailtje van mij, direct en zonder gedoe,... Zeer goede ervaring bij de bestelling van een wimpel voor mijn vaders 81e verjaardag .Ik had zelf een fout gemaakt in mijn bestelling, dit werd na een mailtje van mij, direct en zonder gedoe, kosteloos hersteld. Levering was snel en communicatie helder. Het is dat niet wekelijks een wimpel bestel ;-)
Aangenaam verrast door de service hier!!

Reactie Dekker Vlaggen:

Wat leuk om te lezen! Martin heeft dit voor u geregeld, heel graag gedaan!

Patrick Jouret

Snelle service en meedenken met de klant.

Reactie Dekker Vlaggen:

Dank u wel, uw vlaggetjes hadden een mooi ontwerp!

Dijk

Prima!