Louis Lieve

Fijn bedrijf

Duidelijke website en product-informatie

eLvIRe VeRliNdEn

Makkelijk besteld, groot aanbod en vlot en correct geleverd!

Volledig tevreden. Knap product.

J.P.C. Buijs

Hoewel het gekochte horlogebandje iets te klein was en inmiddels is geretourneerd, was het telefonisch contact daarover met de desbetreffende medewerkster uitermate plezierig

er werd heel veel moeite gedaan om mijn specifieke probleem op te lossen; ik kreeg geen moment het idee dat men mij vervelend vond; dat maak je bij andere bedrijven wel eens anders mee

Mark

Rutger Mensen

Uitstekende service

Fouten snel gecorrigeerd

Edith Muller

Aanvankelijk lukte het niet om het horlogebandjes wat ik online zocht te bestellen. Helaas was de juiste kleur nergens anders te krijgen en probeerde ik het na een paar weken opnieuw. Toen verliep... Aanvankelijk lukte het niet om het horlogebandjes wat ik online zocht te bestellen. Helaas was de juiste kleur nergens anders te krijgen en probeerde ik het na een paar weken opnieuw. Toen verliep de aankoop soepel en had ik het bandje de volgende dag in huis. Waarom het eerder niet lukte om te bestellen is mij niet duidelijk geworden.

De kleur steekt heel nauw in dit geval. Geweldig dat jullie deze hebben. Verder komt de kleur van het geleverde product precies overeen met de foto op internet.

Guido Elbertse

Gebaseerd op product levering: prima.
Product voldoet aan de verwachting: top

Communicatie mbt factuur en levering: goed.

Annie Piening

Prima tijdens de bestelling echter, de horlogebanden kwamen vandaag aan. Het is nu dinsdag. Zaterdag zouden de horlogebanden aan moeten komen. Dat is niet gelukt. Ik kreeg zaterdag wel een bericht... Prima tijdens de bestelling echter, de horlogebanden kwamen vandaag aan. Het is nu dinsdag. Zaterdag zouden de horlogebanden aan moeten komen. Dat is niet gelukt. Ik kreeg zaterdag wel een bericht dat de horlogebanden verstuurt zijn en bezorgd. Dat was wel zorgelijk.

De juiste bandjes zijn bezorgd.