Laat ik nu net een bestelling plaatsen tijdens de overname... daar ging dus van alles mis. Complimenten voor de persoonlijke contacten, uitleg en excuses. Het is helemaal goed gekomen!

Communicatie

p.poot

13 aug 2 philips TLmini 33-646 29 cm besteld ,en betaald 13,10 eu

tot op heden deze NIET ontvangen
geen antwoord op mjn emai waar de artikelen blijven

14 kaarslampen besteld voor kroonluchter, wij waren vergeten de kelvin te vermelden, contact opgenomen en goed geholpen door de nieuwe eigenaren.

Goed bereikbaar, goed geholpen door de nieuwe eigenaar, ik had mijn pakketje in 2 dagen :) Nice!!!

Slechte communicatie. Wordt in eerste instantie nergens op gereageerd. Telefoonnummer wat in de mail staat afgesloten. op 06 telefoonnummer ook geen reactie. Lange levertijd, zonder bericht. Dikke...

M. de Jong

Na iets vertraging i.v.m overname bedrijf, heb ik mijn bestelling goed ontvangen. Ben zeer tevreden met mijn aankoop!

Goed bereikbaar, dat vindt ik wel prettig. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

Prima service, zie ook mijn Google review.

seb

Pakje raakte onderweg zoek, waarschijnlijk een fout bij PostNL. Na een week alsnog in goede orde gearriveerd. Netjes verpakt en met een lampje extra bij mijn grote bestelling.
(De winkel is...

Snelle levering van mooie producten!

Lampen waren goed verpakt, en werden met een track and trace code verstuurd. Leveringstijd prima.

Makkelijke site en snel geleverd.

groot assortiment en snel geleverd