9.7/10
9.5/10
9.8/10
9.8/10

Belde met een vraag over een slechte accu. Werd nagezocht, bleek contract van oude dienstverlener. Werd direct omgezet en opgelost.
's Middags was de accu al vervangen!

Houden zo!

Tilly

Prima, ik heb ontvangen wat ik heb besteld.

M. Eising

Heel tevreden over de service.

Ik heb pads besteld nadat mijn Aed is gebruikt bij een hartstilstand. De koerier leverde ze al de volgende dag.

Minke

Prima webwinkel, goede service.

Niets op aan te merken.

Rick P.

Aed onderhoudscontract voor mijn Lifeline AED afgesloten. Online afgesloten. Voor de zekerheid er achter aan gebeld, maar dat was niet nodig. Prima service.

Edwin

Ik wilde graag een AED in mijn directe woonomgeving hebben. Via de chat van Defibtech.nl werd ik gewezen op de mogelijkheid om een AED te huren. Ik ben heel tevreden met deze optie en de hulp via de...

Heb ik niet.

Willem

Ik heb via de webshop een batterij voor mijn Defibtech View gekocht. Vooraf heb ik telefonisch contact gehad en ben ik deskundig en prettig geholpen.

Heb ik niet.

Peter

Ik had de verkeerde batterij unit gekocht voor mijn Lifeline AED. Na telefonisch contact kon ik deze terug sturen en heb ik de juiste ontvangen. Prima. Tevreden.

Nee.

Richard

Ik heb gebruik gemaakt van de AED aktie. Na telefonisch contact heb ik de bestelling in de webshop geplaatst. De AED werd volledig conform afspraak door een koerier afgeleverd. Het product was in...