Prima bedrijf, houdt de klant netjes op de hoogte van de levering van de bestelling.

TB te Maarssen

Ken het bedrijf verder niet. Had artikel bij iemand gezien, wilde het ook graag hebben. Helaas paste het niet dus geretourneerd.

Retour is snel verwerkt. Goede uitleg via mail ontvangen mbt invullen deze feedback de 1e keer.

Levertijd blijven updaten.

Reactie DecoMeubel.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Als een product niet op voorraad is, dan wordt dit op de productpagina weergegeven. Zo ook bij het product dat u bestelde. Indien een product niet op voorraad is, zal er altijd sprake zijn van een bepaalde levertijd. Omdat een groot deel van ons productaanbod via eigen import bij ons binnen komt is op voorhand nooit exact (maar wel bij benadering) te zeggen wanneer een product weer bij ons binnen komt, omdat we hierin afhankelijk zijn van de snelheid waarmee de douane de inklaring afhandelt, hoe snel het binnenlands container transport geregeld kan worden, of er wel of geen fysieke controle van de ingevoerde goederen plaats vind, etc. Indien een product niet op voorraad is, en u meer info wenst over de verwachte levertijd dan is 1 mail, telefoontje, of whatsapp bericht voldoende, en informeren wij u hier uiteraard graag over. Wij zijn 365 dagen per jaar bereikbaar, ook s'avonds, dus daar kan het niet aan liggen :):)

Super snelle service, heel goed en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!

Bij levering van 8 stoelen, een klein beschadiging aan een stoel, onmiddellijk een nieuwe ontvangen.

Geen enkel!

Twee keer telefonisch contact gehad. Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.

Goed bereikbaar en duidelijk antwoord op vragen.

Prettig geholpen

Contact nadat product later leverbaar zou zijn

Anton van Rijswijk

Uniek en onvergelijkbaar assortiment, helaas maar één dag in de week open (en één zondag in de maand).

Verrassende collectie.

Arturo

Correct, juiste info en snelle levering. Meer moet het niet zijn. Een dikke pluim.

Juiste info over de leveringstermijn.

Jammer dat de bestelde tafel niet op voorraad was, maar dat is keurig opgelost. Heel blij met de salontafel.

Een vlot verloop van mijn gekochte goederen.

Zeer vlotte levering

De eerste mail was in het Engels, liever in het Nederlands of keuze aan de klant geven...

Reactie DecoMeubel.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Uiteraard laten we de taalkeuze aan onze klanten over. Daarom kunt u links boven op onze website kiezen welke taal u wenst (Nederlands, Engels of Duits). Alle mails zullen in de taal gestuurd worden die u koos tijdens uw bezoek aan onze website.