7.9/10
8.1/10
8.1/10
7.6/10

Anja Van den Houte

De leveringservice 0/10. Levering voorzien 1-2 werkdagen, na 2 dagen telefonisch contact opgenomen kreeg ik te horen dat er problemen waren met transport maar dat het dezelfde dag nog zal worden...

Koerierdienst verbeteren

Beste mevrouw Van den Houte,

Bedankt voor uw feedback in deBrandweershop.

Spijtig om te horen dat uw levering niet is verlopen zoals gewenst.
Normaal gesproken als u voor 14.00 uur een order plaatst in onze webshop dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Helaas is het met uw order niet helemaal goed verlopen. Daar bieden wij nogmaals onze excuses voor aan.

De eerste zending is door ons magazijn niet op tijd verstuurd vanwege de drukte. Dit is niet gemeld aan onze sales, waardoor wij u niet op de hoogte hebben kunnen brengen. De dag erna stond uw zending klaar om alsnog opgehaald te worden door onze vervoerder GLS pakketdienst. Helaas heeft GLS die dag geen pakketten in ons magazijn opgehaald, omdat ze aangaven dat de koerier door verkeersdrukte geen tijd meer had om al onze zendingen op te halen. Dit is uiteraard erg vervelend en daar hebben wij ook een klacht voor ingediend bij GLS. Nadat wij op de hoogte waren gebracht dat GLS niet meer langs zou komen, hebben wij u direct per e-mail op de hoogte gebracht van het spijtige voorval.
Wij beschikken helaas niet over een eigen koerier om de pakketten af te leveren.

Nogmaals onze excuses.

Bestelling leveren Tit te lang

Bestelling leveren Tit te lang

Klanten ondersteun is goed

E. Niemantsverdriet

Snelle en fijne afhandeling van mijn bestelling.

Snelheid, juiste productomschrijving, duidelijke communicatie.

Eddy Plas

Zeer goede ervaring

Alles

Alles is prima verlopen zonder problemen

pms

Ik heb hedenmiddag dat is nog geen 10 munten geleden contact gehad met u vestiging in rotterdam de antwoorden op mijn vraag op een over de levering van een lift sleutel waren beslist niet...

Beste meneer Van der Boon,

Bedankt voor uw feedback in onze webshop.

U heeft de liftsleutel 160 mm besteld en binnen 1 werkdag ontvangen. Helaas was de bestelde afmeting niet juist voor uw object en heeft u na overleg met één van onze medewerkers een alternatief aangeboden gekregen met de afmeting 200 mm die wel geschikt is voor uw object. Hierop bent u akkoord gegaan en zullen wij zoals besproken voor u bestellen en leveren.

Op het moment dat de liftsleutel bij ons binnen is zullen wij deze per GLS pakketdienst naar u opsturen.

Mocht u nog vragen hebben, bel of mail ons gerust.

deBrandweershop.nl

Duidelijke site, snel bezorgd, prima service!!

Service is uitstekend!

Zeer correcte afhandeling, zowel van betaling als van aflevering!

Ouwerkerk

Helaas nog steeds aan wachten op product

Helaas geen reactie wanneer of waarom mijn product dan wel komt

Duidelijkheid naar de consument

Beste meneer Ouwerkerk,

Bedankt voor uw e-mail.
Vanwege de feestdagen hebben wij niet eerder de tijd gehad om uw e-mail te bekijken en te reageren. Onze excuses!

Wij hebben de levertijd, van het item dat nog nageleverd moet worden, nogmaals nagevraagd bij onze leverancier. De leverancier gaf aan dat het pakketje per abuis niet mee is gegaan met de vervoerder, waardoor het niet bij ons op tijd is geleverd. Tussen kerst en oud en nieuw is onze leverancier helaas gesloten, waardoor wij pas volgende week de levering mogen verwachten en naar u kunnen opsturen. Excuses voor het ongemak.

We vinden het heel vervelend dat er niet eerder een reactie naar u uit is gegaan. Normaal gesproken ontvangen wij meldingen van orders die vertraagd zijn, helaas was dat nu niet het geval.

We houden het extra in de gaten en berichten u nader wanneer uw pakketje ons magazijn verlaat.

Alvast een veilige en fijne jaarwisseling.

deBrandweershop.nl