8.3/10
8.1/10
7.6/10

Vlotte communicatie

zeer goede prijzen

niks op aan te merken doe zo verder zou ik zeggen

AMCO BHV

Nee heel tevreden

Jan

Duurt lang voor bestellingen geleverd worden en als spul nageleverd wordt moet je dat lezen op de vrachtbrief.

Mooie en goede producten

communicatie ! bij bestelling direct aangeven of je op iets moet wachten en hoe lang dat duurt. Klant is koning !

Wijnen

Heel Goed

Snelle reactie

geen ops.

Slecht ik weet niet hoelang moeten wachten !!!

De betaling ging vlot

Sneller uitleveren inplaats van 2 maanden wachten

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste meneer Lodewijks,

Bedankt voor uw feedback in onze webshop.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd en service. Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen en uw feedback is dan ook erg belangrijk voor ons.

De absorptiekorrels waren helaas niet op voorraad in ons magazijn, en ook niet meer bij de fabrikant waardoor de levertijd aanzienlijk langer was dan gebruikelijk. De vertraagde levertijd hebben wij per mail naar u gestuurd om u op de hoogte houden. Wellicht dat deze mail niet juist is ontvangen.

Wij bieden graag nogmaals onze excuses aan en wensen u veel plezier met uw aankoop.

deBrandweershop

Hoogendoorn

Eerst was het pakketje niet afgeleverd. Maar later is het netjes afgeleverd.

Goede en snelle afhandeling

Snelle en correcte behandeling

Ben netjes via de mail beantwoord en vriendelijk behandeld aan de telefoon maar de webshop en info aan de telefoon klopt niet. Bij Jeugdbrandweer pak staat nog steeds een verkeerde maat leverbaar....

Nette en snel antwoord

Webshop en interne voorraad lijst en wat nog te bestellen is heeft nog wel verbeterpunten

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste mevrouw Van den Berg,

Bedankt voor uw feedback in deBrandweershop.nl.
Het jeugdbrandweerpak is wel beschikbaar in de maat 152/158. Er is enige verwarring ontstaan bij onze verkoopafdeling en ons magazijn doordat het artikelnummer niet juist was en niet overeenkwam met de maat, waardoor er per abuis een verkeerde maat is verstuurd. Excuses voor het ongemak.
Wij hebben dit aangepast in ons systeem waardoor deze verwarring niet meer kan ontstaan.

Indien gewent kunnen wij alsnog de maat 152/158 voor u bestellen. Deze heeft echter wel een levertijd van +/- 10 dagen en wordt dan kosteloos nageleverd via onze vervoerder GLS pakketdienst. Uiteraard is het ook mogelijk om het betaalde bedrag terug te ontvangen.

We vernemen graag uw reactie.

DeBrandweershop