Reviews

8.1 / 10
96 beoordelingen
Schrijf beoordeling

84% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.2/10
Info over verloop order
7.9/10
Snelheid levering
8.1/10
Bestelgemak
8.8/10
Klantvriendelijkheid
8.2/10
Informatie op de website
8.1/10
After sales
7.6/10

96 Reviews

Anja Van den Houte
4/10

De leveringservice 0/10. Levering voorzien 1-2 werkdagen, na 2 dagen telefonisch contact opgenomen kreeg ik te horen dat er problemen waren met transport maar dat het dezelfde dag nog zal worden...

Verbeterpunten of tips

Koerierdienst verbeteren

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste mevrouw Van den Houte,

Bedankt voor uw feedback in deBrandweershop.

Spijtig om te horen dat uw levering niet is verlopen zoals gewenst.
Normaal gesproken als u voor 14.00 uur een order plaatst in onze webshop dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Helaas is het met uw order niet helemaal goed verlopen. Daar bieden wij nogmaals onze excuses voor aan.

De eerste zending is door ons magazijn niet op tijd verstuurd vanwege de drukte. Dit is niet gemeld aan onze sales, waardoor wij u niet op de hoogte hebben kunnen brengen. De dag erna stond uw zending klaar om alsnog opgehaald te worden door onze vervoerder GLS pakketdienst. Helaas heeft GLS die dag geen pakketten in ons magazijn opgehaald, omdat ze aangaven dat de koerier door verkeersdrukte geen tijd meer had om al onze zendingen op te halen. Dit is uiteraard erg vervelend en daar hebben wij ook een klacht voor ingediend bij GLS. Nadat wij op de hoogte waren gebracht dat GLS niet meer langs zou komen, hebben wij u direct per e-mail op de hoogte gebracht van het spijtige voorval.
Wij beschikken helaas niet over een eigen koerier om de pakketten af te leveren.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

DeBrandweershop


van den Akker CIS BV
8/10

Goed, snel, perfect.

Sterke punten

Goed, snel, perfect.

Verbeterpunten of tips

Nee


Anoniem
5/10

Bestelling leveren Tit te lang

Sterke punten

Bestelling leveren Tit te lang

Verbeterpunten of tips

Klanten ondersteun is goed


E. Niemantsverdriet
10/10

Snelle en fijne afhandeling van mijn bestelling.

Sterke punten

Snelheid, juiste productomschrijving, duidelijke communicatie.


Eddy Plas
10/10

Zeer goede ervaring

Sterke punten

Alles

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem
10/10

Alles is prima verlopen zonder problemen

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Geen


pms
6/10

Ik heb hedenmiddag dat is nog geen 10 munten geleden contact gehad met u vestiging in rotterdam de antwoorden op mijn vraag op een over de levering van een lift sleutel waren beslist niet...

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste meneer Van der Boon,

Bedankt voor uw feedback in onze webshop.

U heeft de liftsleutel 160 mm besteld en binnen 1 werkdag ontvangen. Helaas was de bestelde afmeting niet juist voor uw object en heeft u na overleg met één van onze medewerkers een alternatief aangeboden gekregen met de afmeting 200 mm die wel geschikt is voor uw object. Hierop bent u akkoord gegaan en zullen wij zoals besproken voor u bestellen en leveren.

Op het moment dat de liftsleutel bij ons binnen is zullen wij deze per GLS pakketdienst naar u opsturen.

Mocht u nog vragen hebben, bel of mail ons gerust.

Met vriendelijke groet,
deBrandweershop.nl


Anoniem
10/10

Duidelijke site, snel bezorgd, prima service!!

Sterke punten

Service is uitstekend!


Anoniem
10/10

Zeer correcte afhandeling, zowel van betaling als van aflevering!


Ouwerkerk
1/10

Helaas nog steeds aan wachten op product

Sterke punten

Helaas geen reactie wanneer of waarom mijn product dan wel komt

Verbeterpunten of tips

Duidelijkheid naar de consument

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste meneer Ouwerkerk,

Bedankt voor uw e-mail.
Vanwege de feestdagen hebben wij niet eerder de tijd gehad om uw e-mail te bekijken en te reageren. Onze excuses!

Wij hebben de levertijd, van het item dat nog nageleverd moet worden, nogmaals nagevraagd bij onze leverancier. De leverancier gaf aan dat het pakketje per abuis niet mee is gegaan met de vervoerder, waardoor het niet bij ons op tijd is geleverd. Tussen kerst en oud en nieuw is onze leverancier helaas gesloten, waardoor wij pas volgende week de levering mogen verwachten en naar u kunnen opsturen. Excuses voor het ongemak.

We vinden het heel vervelend dat er niet eerder een reactie naar u uit is gegaan. Normaal gesproken ontvangen wij meldingen van orders die vertraagd zijn, helaas was dat nu niet het geval.

We houden het extra in de gaten en berichten u nader wanneer uw pakketje ons magazijn verlaat.

Alvast een veilige en fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,
deBrandweershop.nl