8.1/10

snelle levering top product

Joost Andrea

Snel geleverd!

prima algehele ervaring

Dure verzendkosten! Gelijk 15 euro ongeacht het pakket. Ik zou meer keuze willen

Harry

Op 16 mei 2019 onderdelen besteld waarvan een item een levertijd van 15 dagen zou hebben. Als je hier vooraf over geinformeerd wordt via de website dan accepteer je dit of je besteld ergens anders....

Klanten service is goed in praten maar komt niet met een tevredenstellende oplossing anders dan," wachten maar"

Verbeter de levertijden en geef toe als je niet kunt leveren maar houd klanten niet aan het lijntje

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste meneer Van der Meer,

Bedankt voor uw feedback.
Het is erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op de overige items van uw order. Wij hebben de levertijd van het artikel ook aangepast op onze website om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij zijn helaas overgeleverd aan de levertijden die onze fabrikant aan ons communiceert. De reden dat ze niet eerder hebben kunnen leveren en een aantal keren zelfs de levertijd hebben opgeschort is omdat de productie vertraging opliep. Wij hebben de fabrikant hier ook op aangesproken, maar helaas konden zij niet eerder leveren. Wij hebben direct aan u per mail doorgeven dat de levertijd was vertraagd. Helaas werd de levertijd nogmaals opgeschort door de fabrikant en ook hier hebben wij u direct van op de hoogte gesteld.
Wij proberen te allen tijde zo snel mogelijk de bestelde items te leveren en indien dit niet binnen het aangegeven tijdsbestek mogelijk is de klant daarin te informeren. Onze excuses voor de vertragingen.

Wij lazen uit uw feedback dat u van de wel geleverde items een aantal onjuiste items hebt ontvangen. U heeft dit niet kenbaar gemaakt tijdens het telefonisch gesprek vandaag. Graag vernemen wij welke items per ongeluk verkeerd zijn geleverd, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.

De overige items zijn nu onderweg. Het item dat u heeft geannuleerd is gecrediteerd en het bedrag wordt binnen een aantal dagen teruggestort op uw rekening.

Mocht u nog vragen hebben, bel of mail gerust. Wij helpen u graag verder!

DeBrandweershop

EMS Born

Goed reactie op vragen over product status.

info@wveopleidingen.nl

De ervaringen zijn Goed

Leveringen op de aangegeven tijden

Anja Van den Houte

De leveringservice 0/10. Levering voorzien 1-2 werkdagen, na 2 dagen telefonisch contact opgenomen kreeg ik te horen dat er problemen waren met transport maar dat het dezelfde dag nog zal worden...

Koerierdienst verbeteren

Reactie deBrandweershop.nl:

Beste mevrouw Van den Houte,

Bedankt voor uw feedback in deBrandweershop.

Spijtig om te horen dat uw levering niet is verlopen zoals gewenst.
Normaal gesproken als u voor 14.00 uur een order plaatst in onze webshop dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Helaas is het met uw order niet helemaal goed verlopen. Daar bieden wij nogmaals onze excuses voor aan.

De eerste zending is door ons magazijn niet op tijd verstuurd vanwege de drukte. Dit is niet gemeld aan onze sales, waardoor wij u niet op de hoogte hebben kunnen brengen. De dag erna stond uw zending klaar om alsnog opgehaald te worden door onze vervoerder GLS pakketdienst. Helaas heeft GLS die dag geen pakketten in ons magazijn opgehaald, omdat ze aangaven dat de koerier door verkeersdrukte geen tijd meer had om al onze zendingen op te halen. Dit is uiteraard erg vervelend en daar hebben wij ook een klacht voor ingediend bij GLS. Nadat wij op de hoogte waren gebracht dat GLS niet meer langs zou komen, hebben wij u direct per e-mail op de hoogte gebracht van het spijtige voorval.
Wij beschikken helaas niet over een eigen koerier om de pakketten af te leveren.

Nogmaals onze excuses.

Bestelling leveren Tit te lang

Bestelling leveren Tit te lang

Klanten ondersteun is goed

E. Niemantsverdriet

Snelle en fijne afhandeling van mijn bestelling.

Snelheid, juiste productomschrijving, duidelijke communicatie.

Eddy Plas

Zeer goede ervaring