7.9/10
8.1/10
8.1/10
7.6/10

pms

Ik heb hedenmiddag dat is nog geen 10 munten geleden contact gehad met u vestiging in rotterdam de antwoorden op mijn vraag op een over de levering van een lift sleutel waren beslist niet...

Beste meneer Van der Boon,

Bedankt voor uw feedback in onze webshop.

U heeft de liftsleutel 160 mm besteld en binnen 1 werkdag ontvangen. Helaas was de bestelde afmeting niet juist voor uw object en heeft u na overleg met één van onze medewerkers een alternatief aangeboden gekregen met de afmeting 200 mm die wel geschikt is voor uw object. Hierop bent u akkoord gegaan en zullen wij zoals besproken voor u bestellen en leveren.

Op het moment dat de liftsleutel bij ons binnen is zullen wij deze per GLS pakketdienst naar u opsturen.

Mocht u nog vragen hebben, bel of mail ons gerust.

deBrandweershop.nl

Duidelijke site, snel bezorgd, prima service!!

Service is uitstekend!

Zeer correcte afhandeling, zowel van betaling als van aflevering!

Ouwerkerk

Helaas nog steeds aan wachten op product

Helaas geen reactie wanneer of waarom mijn product dan wel komt

Duidelijkheid naar de consument

Beste meneer Ouwerkerk,

Bedankt voor uw e-mail.
Vanwege de feestdagen hebben wij niet eerder de tijd gehad om uw e-mail te bekijken en te reageren. Onze excuses!

Wij hebben de levertijd, van het item dat nog nageleverd moet worden, nogmaals nagevraagd bij onze leverancier. De leverancier gaf aan dat het pakketje per abuis niet mee is gegaan met de vervoerder, waardoor het niet bij ons op tijd is geleverd. Tussen kerst en oud en nieuw is onze leverancier helaas gesloten, waardoor wij pas volgende week de levering mogen verwachten en naar u kunnen opsturen. Excuses voor het ongemak.

We vinden het heel vervelend dat er niet eerder een reactie naar u uit is gegaan. Normaal gesproken ontvangen wij meldingen van orders die vertraagd zijn, helaas was dat nu niet het geval.

We houden het extra in de gaten en berichten u nader wanneer uw pakketje ons magazijn verlaat.

Alvast een veilige en fijne jaarwisseling.

Glenn Vingerhoed

Kleine bestelling voor een msa helm

Snel , profesioneel, kwalitatief materiaal

Bij verzending een track an trace code zodat de klant zending kan volgen

Matige ervaring

1. telefonisch contact: verkoopondersteuning was goed bereikbaar en was verhelderend

1. Bestellingen via webshop dienden voor 15.00 te zijn gedaan, achteraf bleek dat 14.00 uur te zijn. Hierdoor is de bestelling 1 werkdag later aangeleverd.
2. er zijn 5 artikelen besteld waarvan er 1 zeer waarschijnlijk minder materiaal bevatte. Dit is gemeld per e-mail, echter na 2 werkdagen nog geen reactie mogen ontvangen.

Beste meneer,

Bedankt voor uw feedback in onze brandweershop.

Wij hebben uw ter kennisname e-mail later ontvangen dan normaal, omdat uw e-mail geadresseerd was aan ons moederbedrijf en daardoor niet direct bij de juiste afdeling is ontvangen.

De artikelen die op voorraad zijn en voor 14.00 uur op werkdagen worden besteld, worden de volgende dag geleverd via onze koerier GLS pakketdienst. Het tijdstip tot wanneer er kan worden besteld en de levertijd wordt aangeduid bij het product.

Vervelend om te horen dat het gewicht van de rollen afzetlint niet hetzelfde zijn. Wij hebben dit probleem gecheckt en ook zelf de rollen gewogen en bekeken op lengte. De lengtes komen overeen, maar er zit inderdaad een verschil in gewicht. Deze vraag hebben wij nu ook uitstaan bij onze leverancier en hopen zo snel mogelijk uitsluitsel over te krijgen.

Wij danken u voor uw oplettendheid en zien u graag weer tegemoet in deBrandweershop.nl.

deBrandweershop.nl

Duidelijke website, vriendelijke medewerkers en snelle levering

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers. Duidelijke website en snelle levering

Vlotte communicatie

zeer goede prijzen

niks op aan te merken doe zo verder zou ik zeggen

AMCO BHV

Nee heel tevreden