9.8/10

Maaten

Vriendelijk

Goeie uitleg, nemen de tijd en vriendelijk. Goeie service ook achteraf

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Nog veel en lang plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst.

Boxspringspecialist van der Horst

We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we tot nu toe geen dag spijt gehad van onze keuze. We genieten van het heerlijke... We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we tot nu toe geen dag spijt gehad van onze keuze. We genieten van het heerlijke slaapcomfort met ons Tempur bed.

Eerlijk en uitgebreid advies

n.v.t.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Edith Jansen, bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw mooie nieuwe slaapcombinatie. Overigens heeft u bij uw naam onze firma naam gezet. Nu lijkt het... Beste Edith Jansen, bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw mooie nieuwe slaapcombinatie. Overigens heeft u bij uw naam onze firma naam gezet. Nu lijkt het alsof wij zelf deze review geschreven hebben. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Ina huijing

Goede voorlichting en goede servic

We konden ons matras ruilen

?

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dank u wel voor uw bericht. We hopen dat u nog lang veel plezier beleefd aan uw Tempur matras.

Familie Bergsma

Heel prettig

Goede product uitleg, geen gepush

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review en nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Anke van den Berg.

Goede voorlichting

Goede servies.

Tevreden.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, Wij wensen u nog lang en veel plezier met uw aankoop!

jurriaan

Top advies en levering

Ze nemen echt de tijd voor goed advies. Geen 'snelle handel', als klant sta je voorop, ook als je meerdere bezoeken (bij dezelfde of andere beddenzaken) doet.

Af en toe wat taalvoutjes. Verder alles goed te vinden.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, wij wensen u nog lang en veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Jeanette Schippers

Hier word je heel persoonlijk en professioneel geholpen. Zij luisteren goed naar jouw wensen en geven hele waardevolle tips zodat jij volop kan gaan genieten van jouw aankoop. Ook geven zij goede... Hier word je heel persoonlijk en professioneel geholpen. Zij luisteren goed naar jouw wensen en geven hele waardevolle tips zodat jij volop kan gaan genieten van jouw aankoop. Ook geven zij goede services .

Echte aanrader!!!

Persoonlijke en professionele adviesen

Misschien via de mail leuke aanbiedingen ontvangen.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Met uw tip om af en toe via de mail leuke aanbiedingen te sturen zullen we kijken hoe we dit eventueel een invulling te geven. Met vriendelijke groeten van het team... Bedankt voor uw positieve review. Met uw tip om af en toe via de mail leuke aanbiedingen te sturen zullen we kijken hoe we dit eventueel een invulling te geven. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

J de Graaff

Prettige ontvangst bij binnenkomst

Deskundig advies bij de aankoop van ons BEKA bed, waardoor wij vanaf dag een heerlijk geslapen hebben. Ook de monteurs waren zeer bekwaam. Uitstellen van levering ivm latere oplevering nieuwe woning... Deskundig advies bij de aankoop van ons BEKA bed, waardoor wij vanaf dag een heerlijk geslapen hebben. Ook de monteurs waren zeer bekwaam. Uitstellen van levering ivm latere oplevering nieuwe woning was geen probleem. Wat een goede service

Nvt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw Positieve review. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Kokswijk

Goede product informatie,alles stipt geregeld

Veel kennis voorhanden en omdat er diverse merken geleverd kunnen worden, kan er altijd een bed geleverd worden naar je specifieke eisen.

geen idee

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Lily van der rHoug

Prima service, vakbekwaam advies en fijne medewerkers.

Geen stoepgarantie maar letterlijk na jaren nog klantvriendelijke service

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw Positieve review! Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst.