9.8/10

Paul Roels

We zijn allereerst bijzonder hartelijk ontvangen, vervolgens heel goed geadviseerd en begeleid in ons aankoopproces van een nieuw bed. De adviseur heeft zich heel goed ingeleefd in waar wij naar op... We zijn allereerst bijzonder hartelijk ontvangen, vervolgens heel goed geadviseerd en begeleid in ons aankoopproces van een nieuw bed. De adviseur heeft zich heel goed ingeleefd in waar wij naar op zoek waren en heeft dat vertaald naar een bijzonder prettige reis door beddenland. We hebben alle tijd gekregen om tot een goede keuze te komen en we hebben steeds het gevoel gehad dat haar niets te veel was. Kortom een buitengewoon prettige ervaring!

Kundig, goed inlevingsvermogen, bijzonder prettig in de omgang. Zeer goede service en kwalitatieve producten. Breed assortiment in zowel bedden als alles wat daarmee te maken heeft. Ruime... Kundig, goed inlevingsvermogen, bijzonder prettig in de omgang. Zeer goede service en kwalitatieve producten. Breed assortiment in zowel bedden als alles wat daarmee te maken heeft. Ruime mogelijkheden om dingen uit te proberen, zowel in de winkel als thuis, zoals kussens.

Mijn tip is: houden zo!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Paul Roels, daar doen we het voor. Ontzettend bedankt voor deze mooie tekst en vele jaren plezier nog met uw aankoop! Team Boxspringspecialist van der Horst

de Boxspring specialist

Top, goed advies en duidelijke afspraken.

Kussen uitproberen totdat je de goede hebt!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze zeer positieve review. Namens het team van Boxspringspecialist van der Horst wensen we u dan ook nog lang en veel plezier met uw aankoop.

G van Eijsden

Hele fijne zaak. Goede voorlichting (En er wordt geluisterd)
Alleen jammer dat de klachten van mijn man nog niet helemaal weg zijn.

Er word alle tijd voor je uitgetrokken.

nee

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review. Graag gedaan en nog veel en lang plezier met jullie mooie aankoop. Wel jammer dat we niet alle klachten van uw man hebben kunnen oplossen. Indien we nog iets voor... Bedankt voor deze positieve review. Graag gedaan en nog veel en lang plezier met jullie mooie aankoop. Wel jammer dat we niet alle klachten van uw man hebben kunnen oplossen. Indien we nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Jan Buijs

Geweldig

Goed ervaren verkoopteam. Nemen de tijd om de juiste beslissing te nemen. En wat erg goed bevallen is de keuze in kussens je krijgt de mogelijkheid om een kussen uit tetesten.

Niets veranderen

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review. Graag gedaan en nog veel en lang plezier met jullie aankoop. Bedankt ook voor de uitleg. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Bert

Prima persoonlijke service en product

Persoonlijk en vakkundig

niets

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier nog met uw aankoop namens het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Stigter

Fantastisch geholpen, ouderwetse klantenservice. Van binnenkomst tot aflevering.

Service & kwaliteit

X

Beste fam. Stigter,
Bedankt voor deze fantastische review! Heel fijn om te lezen. Uiteraard wensen we jullie nog veel en lang plezier met jullie aankoop.
Met vriendelijke groeten van het...
Beste fam. Stigter,
Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Boxspring v der Horst

Heel fijn. Leuk geholpen. En goed geadviseerd.

Zijn er dingen die je anders wil. Of vragen.
Worden snel behandeld. Komen na wat ze beloven.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dankuwel voor de mooie review. Veel plezier nog met uw aankoop.

Otto

Afspraak gemaakt om in de winkel bedden te bekijken, er wordt vooraf duidelijk gevraagd wat de wensen zijn en budget. Schitterend bed uitgezocht van Bedson, goede kwalitiet en mooie materialen in... Afspraak gemaakt om in de winkel bedden te bekijken, er wordt vooraf duidelijk gevraagd wat de wensen zijn en budget. Schitterend bed uitgezocht van Bedson, goede kwalitiet en mooie materialen in alle stijlen samen te stellen. Nu een aantal maanden in gebruik en waar we normaal na een weekend in een hotel zeiden wat een lekker bed zeggen we nu zo morgen weer in ons eigen bed.
Dank je wel Leon, ga zo door met deze mooie zaak!

Duidelijke website

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review. Graag gedaan en nog veel en lang plezier met jullie mooie Bedson boxspring! Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

deboxspringspecialist.nl

Wat een fijne beddenzaak! Je voelt aan alles dat het doel is dat je tevreden bent. Geen snelle verkoop, vriendelijk, expertise, goed advies en meedenken.

Expertise, veel merken, advies en heel vriendelijk

Beste Onno Verhaegen,
Beste Onno Verhaegen,
wat is het toch fijn om dit soort mooie reviews te ontvangen. Ook tips voor verdere verbetering nemen we natuurlijk mee. Nog veel en lang plezier met uw mooie aankoop toegewenst.
Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Elly Schouten

Fijn geholpen, goed advies, snel geleverd!

Vakkundigheid

n.v.t.