8.5/10

nee

Zie onder

Goede kwaliteit bloemen.
Goede bestelproces

Op jullie website stond er dat de bezorgtijd tussen 18:00 en 22:00 zouden zijn en dat er geen verzendkosten in rekening zouden gebracht worden. Toch moest Ik voor de latere levering verzendkosten betalen.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Om onze klanten de beste service te bieden is onze standaard levering ( gehele dag levering ) en onze avond levering van dezelfde prijs. Zoals vermeld op de website zitten er dus geen extra kosten verbonden aan de avond levering en betaald u de standaard bezorgkosten.
deBloemist.nl

T. Valkenburg

Hadden gekozen voor blauw/paars veld boeket. Er zat er niet 1 inšŸ˜³ vond het een matige bos voor 32 euro. Voor de gene die het kreeg, die was er blij mee.

Geen sterke punten het is precies zoals het is. Word goed en op tijd bezorgd maar met een ander boeket als wat je besteld. Misschien waren de blauwe veldbloemen op maar neem dan contact op met degene die ze versturen. Ik vond het een terleurstelling.

Niet de bloemen in huis? Neem dan contact op

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij krijgen elke dag verse bloemen binnen van de kweker. Hierdoor kan ons assortiment per dag verschillen. Uiteraard maken wij de boeketten zo lijkend mogelijk. Ik zie dat wij deze dag wel veel veldbloemen in huis hadden.
Wij hebben dan ook contact met u gezocht via de mail.

deBloemist.nl

Goed werkende en makkelijke website, vriendelijke klantenservice!

De website is overzichtelijk en er is niet te veel keuze, wat fijn is als je gewoon een simpel bosje bloemen wilt kopen.

Misschien slim om erbij te zetten wat voor bloemen het zijn. Dit is fijn om te weten en ook handig ivm allergieƫn.

Snel

T.J van den Berg

Voor de eerste maal iets besteld, dus nog niet veel ervaring.

zie boven .

zie boven,

Dirk Feege

Prima webshop. Snelle reactie en levering.

Snelle en overzichtelijk site.

Snellere informatie over de levering. Indien mogelijk traceerbaar maken levering.

Erik Schensema

Erg positief en klantgericht bedrijf

Zeer klantvriendelijk en punctueel