8.5/10

Uitstekend, ik had een verkeerd adres ingevoerd. Ik werd telefonisch uitstekend geholpen.

Vlotte gang van zaken

Vdp

Super echt geweldig bloemen staan nu nog na een week als nieuw

De service en mail contact perfect

Niets

AvW

Ik had een rozen biedermeier besteld echter er werd een boeket rozen bezorgd. Dit is echt heel wat anders. Zal dus niet meer bestellen via bloemist.nl

Zie verkeerde bezorging commentaar

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij hebben meerdere malen contact met u proberen op te nemen om hierover te kunnen overleggen, maar helaas krijgen wij geen reactie.

We vinden het jammer dat het bestelde boeket niet aan de verwachtingen voldeed. Kan het misschien zijn dat de verwarring is ontstaan over het woordje biedermeier'? Dit betekend namelijk 'halve bol', en zo is het boeket ook gemaakt. 'Biedermeier' is geen aanduiding voor een bloemstukje.

Zoals u kunt zien in de orderbevestiging en op onze website heeft u een biedermeier boeket besteld van rode rozen. Naar onze mening en volgens onze binderij, is dat ook wat er geleverd is.

U kunt hier de link vinden van het product dat u heeft besteld: https://www.debloemist.nl/bloemen_bezorgen_rode_rozen.

Indien u naar aanleiding hiervan nog feedback heeft, of vragen heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij zijn u graag van dienst.

Team deBloemist.nl

Jantien

Even afwachten in het begin, maar fijne site waar ik nog eens terug kom!

Dubbele bestellingen werden snel hersteld. Doosje bonbons in het fruitmandje is zeer goed bevonden!

Bestellingen fruitmand komen dubbel in het mandje. Ergens gaat er dus nog iets niet goed. Twee keer besteld, twee keer gebeurd.

Zeer tevreden over dit bedrijf!

Positive

Clear instruction what to complete in order to get the flowers delivered

None

Ellen D.

Heb er een erg mooie bos najaarsbloemen besteld en een doosje heerlijke bonbons (beide zeer gewaardeerd door ontvanger!) Niet alleen bloemen waren prachtig, ook de doos waarin de bloemen werden...

Was zeer aangenaam verrast door de zorg waarmee alles gedaan en verpakt is geweest, complimenten daarvoor!

Zeer professioneel

Heel mooi verzorgd

suress francine

Levering op tijd mooi bloemstuk zoals gevraagd op mijn bestelling spijtig genoeg had ik dit maal een paar bloemen dat afgebroken waren
voor de rest alles in orde

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback! Ik heb u een email gestuurd om u tegemoet te komen gezien de bloemen wat beschadigd waren. Ik hoop snel van u te horen. Met vriendelijke groet, deBloemist.nl

C. Schilt

De bloemen zijn door de bezorger gewoon voor de deur gezet. Maar dit is achteraf goed afgehandeld met debloemist.nl. ik ben erg tevreden met hun service

Makkelijk te bestellen

De bezorger heeft de bloemen voor de deur gezet terwijl de bewoners niet thuis waren. De voordeur wordt zelden gebruikt dus de bloemen zijn pas de volgende dag ontdekt. Het 'niet-thuis-briefje' lag op de doos en is niet in de brievenbus gedaan. Iemand anders had de bloemen gewoon mee kunnen nemen.