Ilan cohn

Ik heb gee ontvangstbevestiging gekregen, weet dus niet of bloemen daadwerkelijk zijn bezorgt.

Did not receive confirmation of delivery

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Tijdens de verwerking van uw bestelling hebben wij u op de hoogte gehouden van de status via de link in de mail. Via de link heeft u de gehele order kunnen volgen.
Wij hebben inmiddels alle gegevens nogmaals naar u toe gemaild zodat alles nu duidelijk is.
Team deBloemist.nl

Mayflower

De ontvanger van de bloemen was helemaal blij.
Mooi boeket, beter dan het plaatje in de shop.
Heel goed ingepakt en verzorgd.

Bezorging beetje aan de late kant maar OK.

Mogelijkheid tot meeleveren vaas.

Shop wordt erg lokaal gepresenteerd maar is dat volgens mij niet, als ik de tracking berichten mag geloven. Dus dat geeft toch een beetje raar gevoel. Lijkt alsof ik lokaal koop maa ris dat nu wel zo.

Flexim Instruments

Goede service en komen hun afspraak na
Bloemen op beloofde tijd afgeleverd

Door een stomme fout van mij (onjuist huisnummer) heeft de bezorger heel lang moeten zoeken om het boeket af te leveren bij mijn vriendin. Hij bleef echter heel erg vriendelijk en geduldig, zelfs...

Doorzettingsvermogen en klantvriendelijkheid van de bezorger! En de mogelijkheid om dezelfde dag nog een boeket te laten bezorgen.

Gerrie

Prima geregeld topp

Uitstekend bedrijf.

Afleveren was mij niet duidelijk of het nu op het adres zelf was, of bij de buren.

Ik werd precies op de hoogte gehouden wanneer ze de bloemen gingen brengen naar de persoon. Heel fijn

Fruitmand besteld. was goed.
De leveringsdienst reed echter het bezorg adres voorbij en beweerde dat men niet thuis was. Wat niet klopte, de ontvanger was ziek en zeker niet weg!
Ik heb...

bestellen ging ok. wel vreemd dat er voor een tekst op ene kaartje bijbetaald moet worden

Slechte dienstverlening van de koerier. de fruitmand heeft twee dagen in de auto gestaan, terwijl het 30 graden was

Bloemen waren volgens verwachting, op tijd bezorgd. Jammer dat het kaartje er niet bij zat en ik de ontvanger zelf heb moeten vertellen dat ze van mij waren.

Let erop dat het bestelde kaartje wordt toegevoegd!

de Bruin

Bloemen waren erg dankbaar na goed schuin afsnijden en gelijk in handwarm water met de bloemenvoeding (bij geleverd) maakte de rozen alle56 een BUIGING

Goed stevig verpaktšŸ˜¤

Verpakkingen aanpassen op grote boeketten niet in een verknipte doos staat erg slordig
Slechte eerste indruk

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw email.
Inmiddels hebben wij contact met u gehad. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen door de ontvanger blij te maken met een nieuwe bos rozen.
Team deBloemist.nl