Joris

Bedankt voor het mooie bloemstuk, het is netjes en optijd geleverd.

Netjes verzorgd.

Had de ochtend aangegeven als bezorgtijd maar in de bevestigingsmail kreeg ik avondtijden te zien. Na te hebben gebeld met een collega is dit netjes geregeld en is het bloemstuk optijd geleverd.

Emile Smit

Bestellen was eenvoudig, want de informatie was helder.

Duidelijke informatie.
Snelle en correcte aflevering.

M P Steuer

Mijn vrouw was heel tevreden met de bloemen

Makelijk te boeken, volgende dag op tijd geleverd, mooi boeket dat blijf meer dan week staan

Marijke

Prachtige keus

Wel prijzig

Ong-A-Swie

Wat een regelrechte teleurstelling! Ik woon in Suriname en wilde een Tropisch boeket naar m'n tante in NL sturen voor haar 75e verjaardag. De Bloemist adverteert met een foto van een prachtig... Wat een regelrechte teleurstelling! Ik woon in Suriname en wilde een Tropisch boeket naar m'n tante in NL sturen voor haar 75e verjaardag. De Bloemist adverteert met een foto van een prachtig tropisch boeket waarin typisch Surinaamse bloemen verwerkt zijn. Ik heb het XL-tropisch boeket met een doos bonbons besteld en een hele mooie tekst op het kaartje geschreven. Doordat ik in het buitenland woon heb ik het adres van mij neef in Nederland als afzender opgegeven.
Het boeket was volgens de mail van het bezorgbedrijf netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Een paar dagen na de bezorging nam ik contact op met m'n tante om te vragen of ze het boeket wel had ontvangen, omdat ik een dankbare reactie van haar had verwacht.
Ze had het boeket ontvangen, maar zonder kaartje, dus dacht dat het boeket van de afzender (m'n neefje) afkomstig was. Ze stuurde een foto van het boeket en tot mijn verbazing zat er niet één bloem vd geadverteerde foto van de Bloemist in het boeket.
Zwaar teleurgesteld, behoorlijk geïrriteerd en €90,-!!! armer, schrijf ik nu dit review.
Ik had liever eerlijk vóóraf te horen gekregen dat zij niet over de gevraagde bloemen beschikken en of ik akkoord ga met een alternatief bloemstuk, dan dat ik met dit bedrog achteraf geconfronteerd word.
De Bloemist krijgt van mij een dikke 0. Evenveel als ze waargemaakt hebben...

Mooie misleidende foto's

Als de gevraagde bloemen niet geleverd kunnen worden, dit eerlijk aan de klant aangeven en alternatief aanbieden.

DeBloemist.nl

Uitstekende kwaliteit rozen en de bezorging was goed

Mooie bloemen

Geen idee

Moniek

Wat fijn goede levering netjes mail gehad van alle ontwikkelingen

goede communicatie

Wordt soms wel laat bezorgd

Manenschijn

Erg fijne ervaring

Snelle service

Fred van Bunningen

Correct

Levering bloemen op afgesproken tijd

Dienstverlening is enigszins kostbaar

Riet

Enkel positief

Bezorging op dezelfde dag van bestellen

De aflevering was beduidend later op de avond als de info aangaf