Fleur

Mooie bos bloemen volgens afspraak geleverd . Via mail werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang

Mooie site, duidelijk en makkelijk in gebruik. Via mail bleef ik op de hoogte van de voortgang

Fortune Coffee Drenthe

Lekker makkelijk

MH

Slecht

Op tijd

Pakket werd op een gang gezet op een andere verdieping zonder brief in brievenbus of iets.

Teun van Rooyen

Vanochtend om 11:20 bloemen en chocolade besteld om mijn jarige zus te verrassen. Al iets voor 16:00 uur werd dit bezorgd. Mijn zus was zeer ingenomen met de versheid van de bloemen en de omvang... Vanochtend om 11:20 bloemen en chocolade besteld om mijn jarige zus te verrassen. Al iets voor 16:00 uur werd dit bezorgd. Mijn zus was zeer ingenomen met de versheid van de bloemen en de omvang ervan (had de grootste versie besteld). Zij is iemand die erg kritisch op zulke zaken is, weet ik uit ervaring. Hulde voor DeBloemist.nl, een dikke aanrader!

Goede foto's, maar veel belangrijker: het product dat geleverd wordt komt de foto's overeen

Geen. Vooral doorgaan met het leveren van de huidige kwaliteit!

José van Leeuwen

Erg goed, goede communicatie en altijd mooie bloemen.

Bezorging op tijd

Rika Bouwman

Uitstekende service!!

Duidelijke informatie en foto's van wat je kunt bestellen.

niet van toepassing

Gijsbers

Top en netjes geleverd

Netjes op de hoogte gehouden

Elsemiek

Enorme teleurstelling...

Prima website

Bossen bloemen niet naar waarde. 38 euro!! betaald voor een klein lullig boeketje met te kleine goedkope vaas. Schandalig.
Op klacht met foto via mail wordt gereageerd met het antwoord dat dit...
Op klacht met foto via mail wordt gereageerd met het antwoord dat dit naar waarde zou zijn?

Zijn echt veel betere partijen op internet te vinden! Nooit meer.

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback en het toesturen van de foto's
We hebben de foto's bekeken en beoordeeld.
Zoals met u besproken komt het boeket overeen met het geen u heeft besteld.
De...
Hartelijk dank voor uw feedback en het toesturen van de foto's
We hebben de foto's bekeken en beoordeeld.
Zoals met u besproken komt het boeket overeen met het geen u heeft besteld.
De bloemen in het boeket moeten allemaal nog openkomen, hierdoor kan het zijn dat het boeket anders lijkt dan het bestelde. We verwachten dat als de bloemen meer openkomen het boeket meer tot zijn recht komt.
Mocht u alsnog niet te vrede zijn over de geleverde bloemen dan vernemen wij het graag.

Lia

Top ,niet anders dan geweldig

De prachtige bos bloemen zo vers , en zo mooi in een water rek verpakt , kreeg zeer lovende berichten !!

Simone

Fijne site.

Ze bezorgen ook op zondag. Super handig!

Geen verbeterpunten