Goede service. Op tijd en alles goed geregeld.

Mooie producten. Tijdig.

N.v.t.

Cyn

Grote keuze uit diversen bloemboeketten in verschillende maten en voor een redelijk prijs.

De keuze van het formaat bloemboeket, klein, middel of groot vind ik een heel sterk punt.

Zeer snelle levering

Mooie boeketten: ook plukboeketten dus volgens de laatste trend!

Sietsma

Goed / prima

Overzichtelijk

Goede afhandeling bestelling. Duidelijk.

mooi in de doos geleverd

nee

Het was een mooie bos bloemen maar voor het bedrag dat ik heb gekocht vond ik het wel jammer dat ik alsnog verzendkosten én kosten moest betalen wanneer ik het wilde laten bezorgen.

Mooi bos bloemen!

Boven de € 35,- GEEN bezorgkosten en GEEN kosten moeten betalen voor welk dagdeel

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Voor het verzenden van versproducten moeten wij gebruik maken van een speciale bezorgdienst, en kunnen we niet kiezen voor de standaard landelijke bezorgdiensten. Hierdoor zijn de kosten van de bezorging hoger.
Doordat wij gebruik maken van deze bezorgdienst kunnen wij wel de juiste service aan onze klanten bieden m.b.t. de bezorging.
Team deBloemist.nl

Super mooie bloemen en leuk verpakt!

Goed geregeld.

Voldoende keus

Verse bloemen mooie bloemstukken voor iedere beurs wel een mooi boeket veel keus echt waar voor je geld

goede prijs afspraken en alles word netjes bezorgd en achteraf nog een e-mail wanneer het bezorgd is.

ga zo door met de verse bloemen de cadeaus en de chocolade ook goede foto's met hoe het bloemstuk of boeket eruit ziet in een woord geweldig.