8.5/10

Javiera Munoz

I had a very good experience with the company, my boyfriend is living in Netherlands (I in Chile) and I needed to send him a gift for his birthday and he received it perfect.

I liked that you could select the delivery time and the variety of products they have.

Increase the offer of products for men birthday , example breakfast kit.

Bureau Hofmeijer

Makkelijk via internet

Mooie bloemen, geleverd volgens afspraak.

Mooie bloemen, makkelijk besteld.

De bezorger had de bloemen afgegeven bij de buurman, maar geen briefje achter gelaten voor de ontvanger.

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat goed om te horen dat u een positieve ervaring met onze service heeft.
Wij staan achter de kwaliteit van onze bloemen en zijn blij te horen dat deze goed zijn bevallen.

In de track en trace staat weergeven waar de bloemen zijn afgeleverd, op die manier kunt u altijd achterhalen waar de bloemen zijn afgeleverd. Hierin kan ik ook zien dat de chauffeur een kaartje in de brievenbus gedaan zou moeten hebben. We zullen de chauffeur hier echter wel op aanspreken.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Bij vragen of opmerkingen kunt u gerust contact met ons opnemen.
Wij zijn u graag van dienst.

Team deBloemist.nl

De wensen die we hadden zijn goed geregeld. Bedank daarvoor.

Werd snel geleverd

Ñee hoor

Anne

Je krijgt waar voor je geld! Super leuk idee voor bday, kraamcadeau/babyshower etc.

Een extra keuze om het nog in te laten pakken.

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat gaaf om te horen dat onze service en producten zo goed zijn bevallen. We doen ons best om voor iedere gelegenheid het leukste en mooiste assortiment samen te stellen.

Op dit moment is er voor de kleinere cadeau's al een optie voor een extra mooie verpakking. Het is mogelijk om de luxe verpakking toe te voegen via de kassakoopjes, die vanzelf zullen verschijnen als u de bestelling plaatst.

Bij vragen kunt u gerust contact met ons opnemen.

Onze klantenservicemedewerkers staan voor u klaar.

Team deBloemist.nl

Heeft zich aan hun afspaak gehouden. dus top

Mooie bloemen!! En tijdvak levering is ideaal.

Goed kwaliteit bloemen

Evelien Gruppen

Wat ik gehoord heb van de ontvanger, waren het prima bloemen. Zelf heb ik het op een foto gezien en het boeket zag er mooi uit!

Voordelige, mooie en diverse boeketten. Bestellen gaat makkelijk en je wordt op de hoogte gehouden betreft bezorging. Top!

Geen.

Helemaal goed en mooi ballon en daarbij zeer passende kaart met hartje (als hanger). Snel en keurig bezorgd en daarbij kreeg ik ook een bericht.

Super snel en netjes en duidelijk

Leuk

Verse bloemen