Particulier

Mijn broer was zeer tevreden met de fruitmand. Zelf had ik hem alleen maar gezien opde website. Een aanrader voor de volgende keer.

polak

De geadresseerde wist niet van wie de fruitschaal was;er stond geen afzender.

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor je feedback, je geeft aan dat er geen afzender is toegevoegd aan je bestelling. Dat klopt, je hebt namelijk bewust gekozen voor het niet toevoegen van een kaartje. Onze bestel systeem voegt automatisch een kaartje toe waar je een persoonlijke boodschap en afzender op kunt zetten. Je hebt er voor gekozen om dit aan te passen in geen kaartje toevoegen. In ons telefoongesprek gaf je aan dat dit een bewuste keuze was omdat het een verrassing moest zijn.
De keuze voor het niet kenbaar maken van de verzender is daarmee door je zelf gemaakt. De door jou ingevulde persoonsgegeven die nodig zijn om een online order te plaatsen zullen en mogen wij niet doorgeven aan derde, dit is namelijk wettelijk geregeld.
Wel fijn dat je bestelling optijd is bezorgd en in goede order is ontvangen.

Familie Bos

Boeket besteld met levering vandaag (21-08-2023) ivm verjaardag, deze is niet bezorgd. Volgens track en trace is de bezorger al onderweg vanaf net voor 15u 21-08-2023 (het is nu 1u in de ochtend van... Boeket besteld met levering vandaag (21-08-2023) ivm verjaardag, deze is niet bezorgd. Volgens track en trace is de bezorger al onderweg vanaf net voor 15u 21-08-2023 (het is nu 1u in de ochtend van 22-08-2023 en bezorgdatum is nog steeds gisteren. Heel bijzonder slecht! Geen leuke verrassing voor onze dierbare vriendin en veel stress voor mij en mijn dochter. Ik heb de klantenservice gemaild dat het boeket niet op de afgesproken datum bezorgd is en ik mijn geld terug wil. Dit was mijn eerste en zoals het er naar uit ziet ook meteen mijn laatste bestelling.