Kelly

Zeer slecht bedrijf!

Reactie DeBloemist.nl:

Bedank voor je feedback, vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen zoals gewenst. Zoals je kunt zien in de track & trace hebben we je bestelling op tijd verwerkt en meegegeven... Bedank voor je feedback, vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen zoals gewenst. Zoals je kunt zien in de track & trace hebben we je bestelling op tijd verwerkt en meegegeven aan de bezorgdienst. Door een foutsortering heeft je zending vertraging opgelopen. We hebben hiervoor een navraag uitgezet bij de vervoerder. Omdat het er op leek dat de foutsortering niet snel opgelost kon worden hebben we in overleg met jou besloten om je bestelling opnieuw te versturen.
Je feedback over de ene na de andere smoes kan ik mij niet in vinden. We hebben alles open gecommuniceerd met je en gezamenlijk besloten dat we het product opnieuw zouden versturen.
We begrijpen dat je als klant verwacht dat de levering van je bestelling altijd gladjes verloopt. Dit is ook wat wij altijd proberen te realiseren, maar je zult ook begrijpen dat we voor het laatste stukje van de order verwerken een bezorgdienst nodig hebben.

Martina den Breejen

Super tevreden met de kwaliteit die geleverd is !

P.P. BV

Superslecht, klantonvriendelijk en niet servicegericht bedrijf

Reactie DeBloemist.nl:

Vervelend dat de levering niet is verlopen als gewenst, we begrijpen dat je als klant verwacht dat de levering van je bestelling altijd gladjes verloopt. Dit is ook wat wij altijd proberen te... Vervelend dat de levering niet is verlopen als gewenst, we begrijpen dat je als klant verwacht dat de levering van je bestelling altijd gladjes verloopt. Dit is ook wat wij altijd proberen te realiseren, maar voor het laatste stukje van de order verwerking hebben wij een bezorgdienst nodig.
In deze drukste tijd van het jaar kan er wel eens iets mis gaan met de bezorging van je bestelling, er vervelend natuurlijk en ook niet de bedoeling. Zoals je kunt zien in de track & Trace was je bestelling op tijd verwerkt en meegegeven met de bezorgdienst.
Helaas is je bestelling fout gesorteerd en zoek geraakt, we hebben natuurlijk direct je bestelling opnieuw verstuurd toen duidelijk was dat deze zoek was. Dit hebben we ook samen afgesproken.
We begrijpen dat je het vervelend vind dat je fruitmand later dan gepland bij de ontvanger is bezorgd. Maar je moet ook begrijpen dat we gebruikmaken van bezorgdiensten om alle bestellingen te bezorgen.
We hebben open gecommuniceerd met je over de status van je bestelling, ook over de foutsortering. En we hebben het zo snel mogelijk opgelost, helaas konden we niet ook nog voldoen aan de door jou gevraagde vergoeding voor het iets later leveren van de fruitmand.
Mochten wij verwijtbare fouten hebben gemaakt dan nemen wij daar ook onze verantwoording voor.

WJS

Nette levering, op tijd en volgens de plaatjes op de website.

Kalloe

Jammer geen mail ontvangen dat het bezorgd is. Om je bestelling te volgen kon je op een link klikken maar die geeft aan dat er geen order kan vinden.