Galina

Advies om te cadeaus samen met de bloemen bezorgen en niet in aparte zendingen

Jos Oostindie

000000000

Reactie DeBloemist.nl:

Beste Jos,
Beste Jos,
We vinden het altijd fijn als we feedback krijgen, alleen kunnen we met jouw feedback niet zo veel. Ik je bestelling erbij gezocht, zie dat we je bestelling op de opgegeven bezorg datum hebben aangeboden aan de ontvanger. Omdat deze niet thuis was of niet opendeed is er een briefje achtergelaten en is later je bestelling alsnog bezorgd.
We hebben je hiervan ook op de hoogte gebracht maar toen had je de feedback al geschreven.

A. Prins

Op de goede dag geleverd, alles in uitstekende staat.

Nancy castenmiller

Ik heb een kerstboeket besteld de standaard versie mooie bloemen maar ik had toch bijna 30 euro betaald en het boeket viel toch tegen kwa hoeveelheid en vergelijking met de foto goed dit kan komen... Ik heb een kerstboeket besteld de standaard versie mooie bloemen maar ik had toch bijna 30 euro betaald en het boeket viel toch tegen kwa hoeveelheid en vergelijking met de foto goed dit kan komen doordat de ameriles nog niet zijn uitgebloeid vind het de 30 euro niet helemaal waard 20euro zou ik redelijker vinden ik geef 2.5/3 sterren vanwege het voordeel van de twijfel

Ik heb 3 kerststukjes besteld. 2 Werden op de afgesproken dag door een lokale bloemist gebracht.
Het 3e stukje bleek niet via dezelfde bloemist te komen, maar via de eigenaren van debloemist.nl zelf.
Zij lieten dit bezorgen via DHL en had een vertraging van 2 werkdagen.
Nadat ik contact erover heb opgenomen kreeg ik diverse extra spullen opgestuurd ter compensatie. Aardig bedoeld, maar ik had liever gehad dat het allemaal gewoon direct goed was gegaan.

Maria

Heel erg dankbaar en blij voor de service en prachtige rode kleuren van het boeket. Grote kwaliteit.
Zeker zal ik in de toekomst wederom gebruik maken van uw service .