Monika Davidsz Productions

Heel erg tevreden met advies en service van dit bedrijf. Elise Wenting heeft me heel goed geholpen in een keuze maken, opties tegenover elkaar zetten, voor- en tegens, wat ik nodig heb als... Heel erg tevreden met advies en service van dit bedrijf. Elise Wenting heeft me heel goed geholpen in een keuze maken, opties tegenover elkaar zetten, voor- en tegens, wat ik nodig heb als freelancer om naar klanten te gaan. De auto is dus ook precies wat ik zocht! Heel fijn om met al je vragen zo direct terecht te kunnen en beantwoord te hebben.
Aflevering was helemaal perfect, keurige medewerker Brandon, ver voor het afgesproken tijdstip, zelfs met wegversperring e.d., hield me telkens op de hoogte hoe lang het nog zou duren. Aanrader!

Beste Monika Davidsz Productions,
Beste Monika Davidsz Productions,
WE proberen iedereen altijd advies op maat te geven en zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw positieve reactie, daan doen we het voor.
Dealerleasing.nl

Voetbalschool Ricardo Smits

Dealerleasing

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijf dat mee denkt met zijn klanten

Zeer blij met deze maatschappij top

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw positieve review Voetbalschool Ricardo Smits!

Sonya

Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en... Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en belangrijkste uitstekend te woord gestaan. Elke keer weer. Ik wist steeds weer met vragen te komen en steeds weer kreeg ik er een antwoord op. Had ze niet meteen een antwoord dan kwam ze er weer snel op terug. Top service!

Ook de dames van de administratie Danielle en Charelle hebben mij onwijs goed geholpen. De factuur werd mij vooraf goed uitgelegd.

Wat betreft de aflevering kan ik alleen maar nog blijer over zijn want die werd eerder afgeleverd dan de afgesproken tijd.
Een goed begin is het halve werk! Door de service en klant is koning houding voelde het meteen vertrouwd aan. En de auto, die is zoals toegezegd heel jong en in een super mooie staat! Ik rij er met plezier in en zal iedereen dealerleasing aanbevelen.

Service & kwaliteit is waar het om draait bij de klant en dat maken zij zeker waar.

Nogmaals hartelijk dank! Ik ben enorm tevreden.
Kijk uit naar een fijne samenwerking.

Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Afspraken zijn afspraken, voor zowel dealerleasing als de klant. Je weet waar je aan toe bent.

Reactie Dealerleasing.nl:

Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle... Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle aflevering, tot servicevragen na de aflevering..
We hopen natuurlijk dat u zo positief blijft. Bedankt!
Mvg Dealerleasing

Debbie Wouda

Zeer tevreden en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

De auto is netjes gebracht, vriendelijke medewerker. Wat probleempjes gehad met de stroeve veiligheidsriem en lege accu. Alles werd direct geregeld en netjes opgelost. Dit bedrijf is een aanrader!

Van beek

Duidelijk en komt afspraken na

Interesse na aflevering (2 weken) of alles goed bevalt

Mark

Via mail goede en snelle afhandeling.
Maandag auto gekozen vrijdag afgeleverd voor de deur.
??

E. Dozeman

Alles is goed geregeld en problemen lossen ze snel op.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede klantenservice die snel reageert.

Patricia de bijl

Snelle afhandeling geen poespas gewoon rijden
Is er iets aan de auto hop even naar de garage en het wordt verholpen dus geen extra kosten
Hoe fijn is dat
ik zou voor dealerleasing...
Snelle afhandeling geen poespas gewoon rijden
Hoe fijn is dat
ik zou voor dealerleasing gaan

Beschrijf hier uw ervaring

Snel makkelijk en super handig

Landman Techniek

Fijne samenwerking, denken mee en dienen goede oplossingen aan.
Zeker aan te bevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en fijn persoonlijk contact

Bellus Toys B.V.

Bellus Toys B.V.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing is bij uitstek de beste partij om een leaseplan onder te brengen. Samenwerken! We werken samen om het beste resultaat te behalen. Dit is een combinatie van service, empathie én het juiste voorstel voor onze bedrijfswagens. Helaas hebben wij een onlangs een schadegeval gehad dat zeer correct en adequaat is opgelost door Dealerleasing. Dus niet alleen wanneer het goed gaat staan ze voor je klaar. Dát is precies het bedrijf wat bij ons past. Wij bevelen Dealerleasing dan ook ten zeerste aan!