Marc Eijkelenboom

OK!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij dealerleasing kan je voor een korte termijn leasen wat erg handig is.
Let wel goed op je administratie want ik kreeg vrij veel verkeerde facturen tijdens de lease.

Thomas

Als prima ervaren. Auto werd keurig afgeleverd en heb daar 3 maanden probleemloos mee gereden.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel eenvoudig en ideaal dat dit bedrijf in mijn woonplaats gevestigd is.

ivica stanisavljevic

Makkelijk , snel en duidelijk.

Pascal

Vriendelijke, snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijne en snelle communicatie met Henry van Dealerleasing.
Vragen werden netjes en snel beantwoord, zeker een aanrader om hier te leasen!

Pieter de Boer

Snelle service bij auto-klachten, leuke klantvriendelijke personeelsleden en goeie klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een goed bedrijf die goeie service levert. Ik had een Alfa Romeo Mito (rood) 111000 Km geshortleased en was meer dan tevreden. De auto zelf lag iets te laag op de weg maar daar kan Dealerleasing natuurlijk niets aan doen. Met een Schade (defect aan de auto) werd ik naar een dealer in de buurt verwezen en daar werd de schade direct verholpen.

Ik zou het aanraden.

TMSolutions

Beschrijf hier uw ervaring

Al diverse jaren zijn wij klant van DealerLeasing en leasen wij naar tevredenheid onze bedrijfsbussen. Goede service en klantvriendelijke afhandeling.

Jeannette Verhoev

Hele fijne en soepele behandeling van aanvraag tot uiteindelijke aflevering van mijn auto. Persoonlijk contact verloopt heel erg prettig en geeft je het gevoel, dat je als klant gewaardeerd wordt....

Beschrijf hier uw ervaring

Hoge kwaliteit in service, persoonlijk en duidelijk

Andrew

Excellent service at short notice, able to speak English as my Dutch is still not very good, car delivered as planned in good order. Very efficient, highly recommend to my friends

Beschrijf hier uw ervaring

Very helpful and efficent company to deal with, staff professional

FBD Bankmensen

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Proberen zoveel mogelijk mee te denken en ondersteunen ons waar kan. Flexibel en klantvriendelijk.

Stefan Gietmann

Klantvriendelijkheid is top!