Albert Hendriks Dienstverlening

Waardeloos, als men te laat betaald krijg je gelijk een factuur van €. 30,- er overheen

Beschrijf hier uw ervaring

Ze geven auto's mee met een halve tank. Als men de auto terug brengt moet die afgedankt zijn.

Malar montagebedrijf

Na enige misverstand kreeg ik Bianca aan de lijn waarmee ik samen met haar naar een oplossing kon zoeken. Snel en goed geholpen nu al 2 keer geleasd bij dealerleasing, tot na de zomer weer!

Goed ervaren!

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw positieve review en fijn dat het opgelost is. We helpen u graag verder in de toekomst.

jK Security

Goede service en heel snel geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had op korte termijn een auto nodig maar wist nog niet precies voor hoelang
Er werd goed mee gedacht en een contract aan geboden wat indien nodig is makkelijk is aan te passen in de toekomst

Beste JK Security,
Bedankt voor je review over onze service. We willen je nog veel veilige kilometers toe wensen.

AGS Schilders

Uitstekende en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Inmiddels net mijn 3e auto ontvangen via Dealerleasing. In alle gevallen heel erg snel geholpen en kreeg ik snel de wagens .
Contact met Dealerleasing ervaar ik als zeer prettig .

Beste AGS Schilders,
Goed om te horen dat u tevreden bent met ons bedrijf. We willen je veel succes wensen met je derde auto.

Virgil

Zeer transparant in de communicatie en enorm meedenken met de klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer goed geholpen door Dave waardoor ik een betere aanbieding heb mogen ontvangen. Topper!

Beste Virgil,
Dankjewel voor de review en het compliment voor Dave. Verder wensen je nog veel succes.

Workmartyrs

Zeer goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Bram hielp mij vriendelijk en zeer kortdaat. Prettig bedrijf. Alles volgens verwachting van het gebodene

Beste Workmartyrs,
Bedankt voor de 5 sterren! We waarderen het.

Shirley

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een verademing. Snelle en vooral hele vriendelijke service, goed meedenken en niets op aan te merken. Inmiddels meerdere mensen gesproken en iedereen is even vriendelijk, netjes en servicegericht.

Beste Shirley,
Dankjewel voor je mooie review. We waarderen de complimenten die je aan ons geeft. We willen je verder nog veel succes wensen.

D koster bestratingen

Duidelijk en snel! Top service

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing is een top bedrijf in het mee denken en het realiseren van je wensen. Zij geven tips over hoe je zo goed mogelijk een lease auto kan leasen met een gunstig contract. Ik heb vooral... Dealerleasing is een top bedrijf in het mee denken en het realiseren van je wensen. Zij geven tips over hoe je zo goed mogelijk een lease auto kan leasen met een gunstig contract. Ik heb vooral gesproken met Dave. Het contact liep soepel en Dave had overal een passende oplossing voor. Op vrijdag hebben we het contact met hem gelegd en de woensdag daarna stond de auto al voor de deur.

Beste D Koster,
We willen je graag bedanken voor de positieve review. We waarderen je mening over onze manier van werken. We wensen je veel veilige kilometers toe!

Pieter bottenberg

Ik was op zoek naar een Ford Mustang Mach E , binnen 2 dagen een reactie , en het was direct geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Bram heeft alles snel en netjes geregeld

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Wat Fijn om te horen dat je de auto snel kan rijden. We waarderen het altijd als er reviews worden geschreven op onze kwaliteiten. We willen je veel plezier wensen met je nieuwe Mach E.

Ad

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf is zeer meedenkend, en heeft overal een passende oplossing voor. Zeker een aanrader!!

Beste Ad,
Beste Ad,
We willen je graag bedanken voor de review. We waarderen je mening over onze manier van werken. We willen je nog veel succes werken en mocht u vragen hebben kunt u ons altijd contacteren.