Tiny De Bruin

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een grote bus gehuurd via dealerlease en ben uitermate tevreden over het gebruik ervan, de keurige aflevering (als nieuw, dacht zelfs wellicht is ie wel nieuw). Communicatie is geweldig... Ik heb een grote bus gehuurd via dealerlease en ben uitermate tevreden over het gebruik ervan, de keurige aflevering (als nieuw, dacht zelfs wellicht is ie wel nieuw). Communicatie is geweldig geweest en netjes geleverd. Ik kan er mijn schilderijen goed in vervoeren.

Beste Tiny,
Bedankt voor de positieve review.
Wij wensen je veel plezier met de bus en veilige kilometers toe!

De Zorg Amsterdammer

Fantastisch en behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Een fantastische ervaring met dit bedrijf. Alles netjes en snel geregeld. Klinkt onrealistisch maar de volgende dag een gloednieuwe auto afgeleverd.

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor de positieve review.
Wij wensen je veel plezier met de auto en veilige kilometers!

Fred Koridon

Goed hoor.

Okay

Bubble Works

Snelle service, persoonlijk contact.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik moest vanwege pech met mijn auto in het buitenland, vandaag razendsnel een auto regelen om met mijn bedrijf te kunnen blijven werken de komende maand. Dealer leasing heeft vanmiddag, na mijn... Ik moest vanwege pech met mijn auto in het buitenland, vandaag razendsnel een auto regelen om met mijn bedrijf te kunnen blijven werken de komende maand. Dealer leasing heeft vanmiddag, na mijn telefoontje om 12:45, een offerte gemaakt met een goede lease afspraak. Mijn contact persoon was Bram en om stipt 16:00 stond er een lease auto klaar voor me. Top service!

Beste Bubble Works,
Beste Bubble Works,
Bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn blij om te horen dat we een goeie service hebben verleend aan onze klant. We willen je nog veel succes wensen verder.

Cafetaria van Oranje bv

Dit bedrijf doet al het mogelijke om je een poot ui te trekken,met 5 auto's 2 schades gereden.krijg je bij 1 schade dubbel eigenrisico.1 van 495 euro,en een van 10000 euro ja u leest het goed,... Dit bedrijf doet al het mogelijke om je een poot ui te trekken,met 5 auto's 2 schades gereden.krijg je bij 1 schade dubbel eigenrisico.1 van 495 euro,en een van 10000 euro ja u leest het goed, auto's zijn altijd verzekerd,toch willen ze dat je schade tegenpartij betaald,oplichters.toen we daar namens onze advocaat op reclameerde.werd het plots 1000 euro ,wat ook niet kan.toen kregen we een app,u moet alle auto's inleveren want u heeft 2 schades gereden in 2 jaar . auto's netjes ingeleverd,en dan begint het vieze spelletje,ze brengen van alles in rekening,wat niet kan en mag.zodat je de 7000 euro borg niet meer terug krijgt .maar hier laten wij het niet bij zitten ,zijn inmiddels met advocaat en media bezig om dit openbaar te krijgen.dit kan en mag niet,grote oplichters.mensen pas op.ga naar een bekend bedrijf en niet hier naartoe,je komt erachter.dus wees gewaarschuwd

Beschrijf hier uw ervaring

Oplichting ,in de ruimste zin van het woord

Klusbedrijf krijgsman

Netjes behandeld en goeie service in een korte tijd stond er een nieuwe bus voor me deur

Beschrijf hier uw ervaring

Goed behandeld voelde meteen vertrouwt sterke punt dat binnen paar dagen nieuwe bus voor me deur stond

Beste Krijgsman,
Fijn om te horen dat de service die wij leveren goed was. We willen je bedanken voor je review en we wensen je nog veel succes verder.

Claudia

Ik ben erg tevreden met dealerleasing. Snelle, ongecompliceerde afhandeling. Vriendelijke medewerkers en alle vragen direct en eerlijk beantwoord. Het voertuig werd op afgesproken tijd, in goede... Ik ben erg tevreden met dealerleasing. Snelle, ongecompliceerde afhandeling. Vriendelijke medewerkers en alle vragen direct en eerlijk beantwoord. Het voertuig werd op afgesproken tijd, in goede staat en schoon geleverd. Geen onverwachte kosten na het sluiten van het contract.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vindt het prettig dat er altijd iemand bereikbaar is en dezelfde medewerkers te woord staan, dat voelt vertrouwd en veilig. Ik kan via Whats app een vraag stellen en krijg binnen een paar minuten... Ik vindt het prettig dat er altijd iemand bereikbaar is en dezelfde medewerkers te woord staan, dat voelt vertrouwd en veilig. Ik kan via Whats app een vraag stellen en krijg binnen een paar minuten antwoord en goede uitleg als me iets niet duidelijk is.

Beste Claudia,
We willen je bedanken voor het plaatsen van deze review. Verder wensen we je nog veel veilige kilometers toe.

Wierema

Snelle beantwoording op vragen, worden netjes te woord gestaan en nette auto geleverd gekregen.

Goede hulp bij vragen

Beste Wierema,
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat het gehele proces goed is verlopen. We willen je nog veel veilige kilometers toewensen.
Team...
Beste Wierema,

Zebolight Sebo Oosterboer

Ben vanaf 2015 klant en goed tevreden
wordt altijd meegedacht met de klant plus vast contact persoon Dave die goed zijn afspraken nakomt al met al een prettige samenwerking.
Vr gr
Sebo

Gewoon goed

Beste Sebo,
Bedankt voor het schrijven van een review. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We willen je nog veel veilige kilometers toewensen.

AGS Schilders

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

In de afgelopen week weer contact gehad met Henry en ik ben weer super goed en snel geholpen door hem . Ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaringen met hem en Dealerleasing uitstekend zijn

Beste AGS,
Beste AGS,
We vinden het super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en de gegeven complimenten. Verder wensen we je nog veel veilige kilometers toe.