Wissellijsten besteld

Goede service & opvolging, snelle respons bij vragen en opmerkingen

Alain

Mooie lijst! Ik had een afwijkende maat opgegeven en die werd tot op de milimeter nauwkeurig geleverd. Dinsdagavond besteld, donderdag geleverd! Top service! Alles zoals het hoort!

Komt afspraken na
Mooi product

Peter Willemse

De bestelde lijst voor een poster van 60x80cm was dik in orde. Ook een passepartout erbij besteld. Daar bleek, dat om hem passend in de lijst te krijgen er een strip van ong. 20x0,2 cm afgehaald...

Naast de lijsten kun je op de site tevens passepartouts bestellen.

H. Schouten

De lijst werd goed verpakt en vlot geleverd

Shanon

Makkelijk besteld, snelle bezorging. Goede prijs voor lijst op maat. Mooie lijst precies zoals verwacht.

Makkelijk, lijst op maat, goede prijs.

Denayer Viktor

Bevestiging, verwerking, levering, alles prima.

Snelle evrwerking en levering

Twee van de drie lijsten van mijn bestelling kwamen beschadigd aan. Van één van de lijsten was het glas gebroken, van de andere was het hout van de lijst beschadigd. Heb hier telefonisch contact...

Reactie De Wissellijst:

Wij hebben deze review gelezen en zijn verbaast over de reactie.
Op 04/09/2018 gemaild dat op donderdag 06 september een BREEKBARE zending wordt geleverd, op 06 september meld PostNL ook hoe laat er geleverd wordt maar is niemand thuis.
Bij tweede bezorging ook niemand thuis, uiteindelijk is op woensdag 12 september de order afgehaald bij een afhaalpunt (6 dagen later) met als gevolg breuk.
Na 2 keer bellen en 3 mails kon de schade-order op een ander adres geleverd worden waar wel iemand aanwezig was.
De schade is door ons netjes vergoed en afgehandeld ondanks de te late melding, wel is aangegeven dat de klant ook een verantwoordelijkheid heeft om schade te voorkomen.

Ik heb een wissellijst besteld.

Makkelijk (om te bestellen en te gebruiken), op maat en ziet er mooi uit.

Twee wissellijsten besteld