Je aankoop wordt beschermd

Pierre van Laere

Uitstekende service!

Snelheid en gemak van website vooral voor niet gangbare maten

Hettie Boesten

Snelle levering, prima verpakt en een mooie kwaliteislijst.

Hettie Boesten

Mooie kwaliteitslijst. Snelle levering. Een tevreden klant

Snelle levering. Goed verpakt

Prima.
Website mag meer overzichtelijk.

Reactie De Wissellijst:

Bedankt voor uw 4 sterren.
Graag hadden wij gehoord hoe het nog overzichtelijker het kan.
Er wordt juist zo positief op gereageerd dat het duidelijk en gemakkelijk is om een order te plaatsen.
Gezien uw order 1 x Houten wissellijst M260 50 x 65 zou het niet anders kunnen.

Marlies Stend

Via internet heb ik dit adres gevonden. Heb er een bestelling gedaan, betaald uiteraard en verder.....,niets. Ik heb op vrijdag besteld en keurig op woensdag de bestelling ontvangen. Echter het...

De bestelling is vrij snel geleverd. Keurig verpakt.

Goede ervaring en snelle levering

Marlies Stend

De bestelling is vrij snel geleverd. Keurig verpakt.

Reactie De Wissellijst:

In totaal zijn aan u 4 mails gestuurd om deze order juist te laten verlopen zie onderstaande.

U heeft op vrijdag 2 februari uw order geplaatst welke door ons is bevestigd per mail. Op zondag 4 februari is uw order in productie gezet welke door ons per mail is bevestigd. Op maandag 5 februari is door ons aangegeven dat op 7 februari wordt geleverd is per mail door ons bevestigd. Dan op 6 februari bericht PostNL u dat uw order wordt geleverd en u via track & Trace deze order kunt volgen.

Als uw mailadres juist is opgegeven kan het niet anders zijn dat de mails bij u in de spambox zijn gekomen. p.s. uw adresgegevens hadden wij ook aangepast wegens onjuiste invoer.

incourante afmetingen zijn hier ook te bestellen

Prima! Snelle afhandeling en levering. Alleen de beloofde track/trace code van PostNL heb ik nooit ontvangen.

Duidelijke update mails na de bestelling

Prima ervaring. Mooie lijsten en snel in huis.