Rene Lavrijsen

Gezellig en lekker eten/drinken in centrum van Eindhoven, fijn terras!

Siefraan Kalloe

Geboekt voor 14 man, eerst even buiten op het terras gezeten tot het keihard begon te regenen. Gelukkig konden we al naar binnen, onze gereserveerde tafel stond al klaar. Binnen heel gezellig en... Geboekt voor 14 man, eerst even buiten op het terras gezeten tot het keihard begon te regenen. Gelukkig konden we al naar binnen, onze gereserveerde tafel stond al klaar. Binnen heel gezellig en goed bediend. Iedereen heeft met volle teug genoten..!

Ticia Sadikrama -Joosten

We hebben het heel gezellig gehad!

Humayun

Cozy Place, Tasty Food, Good Music and Quick Service. And yes, they have English menu as well! :)

Leuke plek voor een borrel, hapjes waren goed , bediening van drankjes verliep chaotisch.

Charlot Felderhof

Ik vind het altijd een erg leuk restaurant. Super vriendelijk personeel en een uitgebreide en uiteenlopende kaart, dus voor ieder wat wils! Niet super culinaire hoogstandjes, maar wel allemaal erg... Ik vind het altijd een erg leuk restaurant. Super vriendelijk personeel en een uitgebreide en uiteenlopende kaart, dus voor ieder wat wils! Niet super culinaire hoogstandjes, maar wel allemaal erg lekker!!

Keshia

Lekker gegeten, prima hoofdgerecht. Klein portie extra friet voor €3.50.
Lekker gegeten, prima hoofdgerecht. Klein portie extra friet voor €3.50.
Er liep veel personeel maar waren niet erg actief met het opnemen van de bestelling. De sfeer in het restaurant is goed, maar dit straalt het personeel niet uit.

Mooi cafe, hoofdgerecht was ook heerlijk. Het personeel echter was minder, zei weinig tegen je en kwam niet zelf om je bestelling vragen. Ook vond ik het voorgerecht (sushi) duurt voor wat je... Mooi cafe, hoofdgerecht was ook heerlijk. Het personeel echter was minder, zei weinig tegen je en kwam niet zelf om je bestelling vragen. Ook vond ik het voorgerecht (sushi) duurt voor wat je krijgt. Evenals de speciaalbieren, bijna 7€ voor betaald. Volgende keer zal ik hier niet gauw een avondje komen drinken.

De zaak is mooi ingericht en het menu is uitgebreid. Ik vond dat we erg lang moesten wachten elke keer om drankjes te bestellen. Er liepen veel mensen in de zaak, maar er kwam niet vanzelf iemand... De zaak is mooi ingericht en het menu is uitgebreid. Ik vond dat we erg lang moesten wachten elke keer om drankjes te bestellen. Er liepen veel mensen in de zaak, maar er kwam niet vanzelf iemand naar onze tafel om een bestelling op te nemen. Dat gebeurde één keer toen we net onze nieuwe drankjes hadden. ;) Ook duurde het bijna 30 minuten voordat we een menukaart kregen en daar moest ik dan zelf nog naar vragen. Het eten was oké, maar voor de prijs niet bijzonder. Al vond ik het eetbare rietje in het sorbettoetje een originele vondst!

Rosalie

Diner gereserveerd wat alleen niet soepel verliep. De witte wijn was bijna warm zelfs na melding veranderde er niks. Carpaccio was zonder aandacht bereidt. Hoofdgerechten kwamen niet tegelijk met... Diner gereserveerd wat alleen niet soepel verliep. De witte wijn was bijna warm zelfs na melding veranderde er niks. Carpaccio was zonder aandacht bereidt. Hoofdgerechten kwamen niet tegelijk met als verklaring dat er 1 burger gevallen was, bestek kregen veel te laat beide situaties moesten we zelf achteraan. Meld het dan direct dat er iets gevallen is. Aspergesoep volledig koud en ingedikt. Al met al een zeer slechte ervaring zonde want ik weet dat het hier vaak beter is. Ik kom voorlopig niet meer terug.