Het eten was heel lekker, alleen zou het fijn zijn als er bij de reservering wordt vermeld wanneer er een bandje komt optreden. (I. V. M. Geluid wat dan erg hard staat voor tijdens 'n gezellig diner)

Kim

Fantastische avond gehad met familie!

Sabine

Ontzettend mooie en sfeervolle zaak. Op vrijdagavond vanaf 21 uur wel zeer harde, muziek, zodat een gesprek tijdens het natafelen erg moeilijk wordt. Eten prima, maar verder niet heel bijzonder.... Ontzettend mooie en sfeervolle zaak. Op vrijdagavond vanaf 21 uur wel zeer harde, muziek, zodat een gesprek tijdens het natafelen erg moeilijk wordt. Eten prima, maar verder niet heel bijzonder. Bediening traag ondanks dat zaak niet vol zat en van wisselende kwaliteit.

John

Mooie aankleding, vlotte bediening en goed bereid eten, net wat creatiever dan standaard.

Prima eten, maar slechte en trage bediening. Ze hebben vaker met dingen aan onze tafel gestaan die we niet besteld hadden, dan dat we geholpen werden.

Mooie zaak, fijne sfeer, lekker eten, maar veel verschil tussen kwaliteit vd medewerkers. Het duurde 10 min voordat we voor het eerst gezien waren en er iemand naar ons toekwam. Ons vorige bezoek... Mooie zaak, fijne sfeer, lekker eten, maar veel verschil tussen kwaliteit vd medewerkers. Het duurde 10 min voordat we voor het eerst gezien waren en er iemand naar ons toekwam. Ons vorige bezoek was ook zo. Het personeel leek heel druk met alle voorbereiding vd avond maar zagen daardoor ons niet.
Al met al wel een aanrader maar met aandachtspunt.

Prima en gezellig voor een drankje, super mooie inrichting binnen maar helaas was onze ladysteak van supermarkt kwaliteit ipv slagerskwaliteit, niet lekker dus. Het werd wel “goed” opgelost door 1... Prima en gezellig voor een drankje, super mooie inrichting binnen maar helaas was onze ladysteak van supermarkt kwaliteit ipv slagerskwaliteit, niet lekker dus. Het werd wel “goed” opgelost door 1 hoofdgerecht in mindering te brengen. Dat was netjes maar helaas hebben wij dus niet lekker gegeten :(

Kirsten de Waal

Zoals altijd goed!! Ik had een leuke verjaardagskaart gekregen waarbij ik een hoofdgerecht gratis, voor niets en voor noppes kreeg! Waar krijg je dat nu vandaag de dag? Nou... bij de Vooruitgang dus

janny

Teleurgesteld, gerechten waren niet afgemaakt zoals vermeld op de kaart waardoor we niet gelijk konden eten met elkaar

Lekker gegeten (tonijnsteak en saté) daarna toverde de vooruitgang om in top stap/feestlocatie met fijn volk en lekkere muziek..super avond gehad.