Rosalie

Diner gereserveerd wat alleen niet soepel verliep. De witte wijn was bijna warm zelfs na melding veranderde er niks. Carpaccio was zonder aandacht bereidt. Hoofdgerechten kwamen niet tegelijk met... Diner gereserveerd wat alleen niet soepel verliep. De witte wijn was bijna warm zelfs na melding veranderde er niks. Carpaccio was zonder aandacht bereidt. Hoofdgerechten kwamen niet tegelijk met als verklaring dat er 1 burger gevallen was, bestek kregen veel te laat beide situaties moesten we zelf achteraan. Meld het dan direct dat er iets gevallen is. Aspergesoep volledig koud en ingedikt. Al met al een zeer slechte ervaring zonde want ik weet dat het hier vaak beter is. Ik kom voorlopig niet meer terug.

Erg goed eten. Mooi ingericht restaurant/bar!

Daan

Mooi ingericht. Gezellig om te borrelen. Eten niet geweldig..

Gezellig zitten borrelen. Leuke plek om nieuwe mensen te ontmoeten.

Sandra

Goede sfeer, lekker gegeten. Wat handig zou zijn voor veganisten: ook een voor en nagerecht

Gezellig, leuk ingericht. Medewerkers zijn behulpzaam, ook al gaat niet alles goed. Ook denken ze mee als een hoogzwangere vrouw graag een andere zitplaats wil ipv de hogere krukken. Lekker gegeten.... Gezellig, leuk ingericht. Medewerkers zijn behulpzaam, ook al gaat niet alles goed. Ook denken ze mee als een hoogzwangere vrouw graag een andere zitplaats wil ipv de hogere krukken. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer goed het eten was erg lekker en het pand is prachtig! Alleen de bediening was wat minder

Gerwy Kappos

Gezellige sfeer, lekker eten en snelle en vriendelijke bediening