Goed, leuke sfeer, gezellige omgeving, vriendelijke bediening. We hebben een top avond gehad!

Het was niet echt top. Het duurde enorm lang voordat we konden bestellen, toen we eenmaal besteld hadden en klaar waren met eten beleven de borden staan. Ook de glazen stapelde zicht op. Op het... Het was niet echt top. Het duurde enorm lang voordat we konden bestellen, toen we eenmaal besteld hadden en klaar waren met eten beleven de borden staan. Ook de glazen stapelde zicht op. Op het einde hebben we zelf de borden maar opgestapeld omdat we het niet echt fijn vonden met een half bord eten voor ons te zitten. Toen we later nog even na wilde borrelen werd ons verteld dat het de bedoeling was dat we betaalde en gingen want er was boven een borrel. Niet echt netjes om dan eerst te vragen of we nog wat willen drinken en dan vervolgens te zeggen het is wel de bedoeling dat jullie gaan

Karien

Slecht! Na 20 minuten kwam er na roepen 'n engelse jongeman "vragen " wat we wilden drinken. Wel moesten we in het engels bestellen. Dat duurde ook weer lang voor we het bestelde kregen,mensen langs... Slecht! Na 20 minuten kwam er na roepen 'n engelse jongeman "vragen " wat we wilden drinken. Wel moesten we in het engels bestellen. Dat duurde ook weer lang voor we het bestelde kregen,mensen langs ons liepen al weg die liepen ze gewoon voorbij!?? Zelf gevraagd of ze even de tafel konden schoonmaken,de kussens buiten waren echt vuil! En de bediening was waardeloos. Verse gemberthee ,warm water met 'n dikke schijf gember wat dus na 'n half uur nog naar water smaakt. We zijn ergens anders gaan eten.Misschien willen ze niks verdienen want het was bij de buren keidruk en daarnaast ook.Prijzen zijn wel aan de hoge kant. Nooit zien ze ons hier terug,beter Achteruitgang noemen.

Pieter

Fijne sfeer goed eten.

Heerlijk gegeten in warme gezellige ambiance. De gerechten zijn zeer origineel en smakelijk. De bediening zeer vriendelijk en het online reserveren erg makkelijk.

Gezellig en lekker

Lieke van den Heuvel

We moesten erg lang wachten tot er iemand naar ons toe kwam om te vragen wat we wilden eten. Ook stonden er lege glazen op onze tafel, net als bij de andere twee tafels rechts en links van ons. Bij... We moesten erg lang wachten tot er iemand naar ons toe kwam om te vragen wat we wilden eten. Ook stonden er lege glazen op onze tafel, net als bij de andere twee tafels rechts en links van ons. Bij de tafels naast ons werd gevraagd of ze nog iets te drinken wilden en wij wilden dat eigenlijk ook, maar ze sloegen ons over. Wij hadden namelijk ook wel iets willen bestellen. Het eten was lekker.

Eten was prima, bediening was minder. Ondanks dat het niet druk was in de zaak kreeg 1 persoon aan onze tafel pas het hoofdgerecht toen de andere 5 het bord leeg hadden...erg jammer.

Ewelina

Lekker en gezellig