J vd Bogaert

Fijne sfeer en kwaliteit eten top!

Eten goed, personeel vriendelijk, aankleding erg sfeervol. muziek bijzonder hard, te hard

Good. Nice food and great staff

Mark

Lekker gegeten, goede en snelle bediening. Borrelplank is wat duur in verhouding tot wat je krijgt.

Leuke setting, price-value super!

Vanmiddag op het terras een overheerlijke tomatensoep gegeten en mijn partner een healty sandwich, heerlijk. Vriendelijke bediening en wat ziet het binnen er geweldig uit. Als we weer in Eindhoven... Vanmiddag op het terras een overheerlijke tomatensoep gegeten en mijn partner een healty sandwich, heerlijk. Vriendelijke bediening en wat ziet het binnen er geweldig uit. Als we weer in Eindhoven zijn komen we zeker weer wat eten.

Goed, maar de bediening was minder. Werd niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. De bediening liep ook niet veel rond om het te kunnen bestellen.

Karin van den Beuken

Niet goed

Vd westerlo

Zeeeer slecht zeer slechte bediening 4eerste bestellingen op kaart waren er niet verkeerd gebracht en speciaalbiertje waar je toch genoeg voor betaald niet in origineel glas en erg duur.
Kortom...
Kortom hier zien ze ons nooit meer