Karin Humble

Het is een gezellig restaurant maar ik vind de bediening te wensen over laten. Meerdere malen na moeten vragen waar de drankjes bleven. Niet echt fijn.

Janine

Vriendelijke bediening
Mooie sfeervolle tent
Eten was na de tweede keer super
Eerste borrelplank waren onze hapjes lauw maar direct snel en goed opgelost
En daar heb ik dan ook begrip voor want het was super druk (zoals altijd)
Petje af voor de harde werkers want die moeten wat meters maken op een avond

Rens

Bediening was vriendelijk maar leek niet erg georganiseerd.
Onze bestelde drankjes werden uiteindelijk via een rondgang over het buitenterras bij ons binnen geserveerd.
Bestelde eten...
Bediening was vriendelijk maar leek niet erg georganiseerd.
Bestelde eten duurde erg lang en toen de bediening hierop aangesproken werd, kwam dit uiteindelijk na enige tijd geserveerd.
Prijs/kwaliteit matig

Extreem Gast onvriendelijk, zonder pardon direct bij binnenkomst onterecht de keuken in geduwd voor drugscontrole. Naderhand geen verontschuldiging voor de valse verwijten.

We hebben meer dan een half uur moeten wachten voordat er iemand de bestelling kwam opnemen (pas nadat we zelf met veel moeite de aandacht van een collega wisten te trekken). Toen we de bestelling... We hebben meer dan een half uur moeten wachten voordat er iemand de bestelling kwam opnemen (pas nadat we zelf met veel moeite de aandacht van een collega wisten te trekken). Toen we de bestelling deden en aangaven dat we al zo lang wachtten, werd dat genegeerd, niet even excuses ofzo. Het eten was wel lekker.

Joost

Lekker eten. Niet te uitgebreide kaart, zodat ze er voor kunnen zorgen dat wat op de kaart staat ook echt heel goed is.

Anna

Sfeer is prima, eten viel wat tegen, sommige ingrediënten ontbraken, jammer. Bediening was vriendelijk maar dat hoort ook zo natuurlijk!

Josee Lindeman

Zeer gezellig ingericht .Bediening was matig.Het duurde erg lang iedere keer als we wat bestelden.Zeker 6 verschillende obers of serveersters aan tafel gehad waarvan sommige erg vriendelijk waren en... Zeer gezellig ingericht .Bediening was matig.Het duurde erg lang iedere keer als we wat bestelden.Zeker 6 verschillende obers of serveersters aan tafel gehad waarvan sommige erg vriendelijk waren en anderen minder.Het eten was oke, maar ook niet meer dan dat.Voor een borrel komen we zeker nog eens terug vanwege de gezellige sfeer.

Super sfeervol en gezellig. Verbeterpuntje, personeel was niet optimaal. Het kwam allemaal goed! Heerlijk gegeten en genoten!